Nye V10 RS6 - pressens første tur

Anbefalte innlegg

Da ble det nytt bakgrunnsbilde jaa :) RÅ bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den så litt dass ut bakfra, sånn at man ser hele understellet og pottene og alt, ingen bakfanger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blææææ......synd reportern snakka nederlandsk. Det er et av de styggeste språkene jeg hører........(sorry hvis det er noen nederlendere her hehe ) Men fet bil !!!!! Deilig lyd :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sett denne bilen i virkeligheten og det første som slo meg som jeg ikke likte var led lysa ifronten, de sitter i lyktene, de burde vært nede i fangeren.. Er min mening da.. Og den litt småtam ut bak, men HERREGUD FOR EN RÅ LYD! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes kanskje ikke fronten virka så agresiv som den burde, kanskje fått ledsa ned i fangeren som Christopher sier. Ellers likte jeg rumpa ganske godt. Om man er entusiast ser man GODT at dette ikke er no 3.0 TDI, men sammtidig er det ikke noe som skriker "Kom å se på meg!":)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man er entusiast ser man GODT at dette ikke er no 3.0 TDI, men sammtidig er det ikke noe som skriker "Kom å se på meg!":)

Ja, men det er kanskje halve morroa... :): smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det er kanskje halve morroa... :): smil :

Det var det jeg mente:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy for en nydelig bil :)

Men er den noe høy? Eller juger de store hjulene!! Er dette 19 eller 20?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 20 tommer med carbon bremser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå stoler jeg lite på dinside i forhold til tyske Autobild/Auto-Motor-und-sport/Autozetiung så jeg venter med å konkludere noe til jeg leser fra dem, men RS6 har allerede skuffet på et område.. 650nm er ikke akurat mye fra en 5.0 med doble turboer. Og jeg tipper det er tiptronicen som ikke tåler mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun A5 og nye A4 de har flyttet forstillingen? ikke RS6

650nm ja, hm-- Var jo ikke helt voldsomt nei..

Men det er fast. noen biler har jo bare nm-begrensnig på

de 2 første gira pga røsk og spark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun a5 og A4 ja..

Ny A6 kommer ikke før jan 2011. Mens derimot A7 kommer sommer 2009, den blir nok spennende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frederic ved MTM Frankrike sa at MTM kommer med en chip som gir 700hk ved 1,0 bar. quattro bmbh sine prototyper klarte vist rundt 740 uten at drivverk og girkasse gikk kadundas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herreminjesus!!!

Fytti katta :) 700 gamp i en familieracer!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.