#1 Skrevet Januar 25, 2008 Hei Skal skifte støtdemparane framme på min a4 2000mod avant, og lurer på om dette er noe eg kan klare sjølv? Trenger eg ein spesielt verktøy? eller er det bare og demontere og sette på dei nye? Hadde sett pris på raske svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 Hei Skal skifte støtdemparane framme på min a4 2000mod avant, og lurer på om dette er noe eg kan klare sjølv? Trenger eg ein spesielt verktøy? eller er det bare og demontere og sette på dei nye? Hadde sett pris på raske svar Det er ikke spesielt vanskelig..! Bare å sette igang Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 Du trenger fjørklemmer. Altså verktøy for å holde sammen fjøra da du skrur av mutter/opplagring på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 Du trenger fjørklemmer. Altså verktøy for å holde sammen fjøra da du skrur av mutter/opplagring på toppen. takker for raskt svar. men må eg pumpe støtdemperen før eg setter den på (var ganske mjuk når eg prøvde og trykke den inn) eller blir den pumpet dår eg kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2008 Her finner du beskrivelse av hvordan du bytter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2008 Her finner du beskrivelse av hvordan du bytter! Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2008 Tusen takk Bare hyggelig! Et lite tips kan være at i stedenfor å skru ut den bolten som er avbildet øverst på audiworld(sitter no helt jævelig..), fjerner du to små runde "lokk" ved siden av de 3 boltene(når du har åpnet panseret) som toppen av demperen er festet med, der finner du 2 bolter. Løsne de 2 pluss den bolten nederst på fjerbeinet, og vips så er demperen ute! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...