Anbefalte innlegg

Nå har jeg klødd meg mye i hue :P Drevet å vaska motoren og girkassa litt nå som det er lettere å komme til. På girkasse la jeg da merke til 2 hull : eek : Ser ut til at de alltid har vært der da..:P Det jeg egentlig lurer på er om disse hulla bare skal være slik? Eller om de skulle vært plugga, vært no føler der? Da jeg stikker inn fingeren og dreier veiva så går det ihvertfall rundt, jeg lurer på om det er trykkplata jeg kjenner i bakre hullet.

Hull i girkasse.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok helt i orden det der gitt. Ikke uvanlig at det er hull til f.eks følere som din bilmodell ikke har montert/trenger.

Et av hullene er nok også ganske sikkert til toppunktføler på Møllers tenningsapparat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phu.. Men kan da ikke være mye bra at de står åpne. Nå skal det vel ikke være oljelekkasje egentlig da.. Og det har jo gått bra, for jeg har ikke merka noe, men å få olje på clutchen hadde ikke vært no særlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phu.. Men kan da ikke være mye bra at de står åpne. Nå skal det vel ikke være oljelekkasje egentlig da.. Og det har jo gått bra, for jeg har ikke merka noe, men å få olje på clutchen hadde ikke vært no særlig.

Sant det, men som du sier er det jo ikke normalt at det renner olje fra noe og ned i de hullene...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er plassering til 2 følere til motoren du kjøpte;) ser nå at clutch-huset er likt på biturbo kassen jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er plassering til 2 følere til motoren du kjøpte;) ser nå at clutch-huset er likt på biturbo kassen jeg har.

Det lover jo bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.