#1 Skrevet Januar 25, 2008 Da var jeg igang med nye problemer med varme app. Jeg har gått over varme systemet og det funker som bare det,Men når jeg er ute å kjører og drar på litt med bilen så begynner varmeaparatet plutselig å kunn blåse kald luft: bråk : Når det først har begynt sånn så får jeg ikke varme i det igjen,men lar jeg den stå en god stund så blir den "normal" igjen å blåser varme:confused: Hva er det som skjer her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2008 Jeg kan legge til at det ikke er noen feilkoder på klimaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2008 Luft i systemet kanskje? Prøvd å flushe systemet? Har en kompis som har problem med å få vann inn i registeret sitt. Er fin når den står på tomgang, men når han begynner å kjøre er det bare kald luft. Han kjørte slangen inn på ene siden, og spylte rent hele systemet. Sko sett hvordan vannet såg ut. Skikkelig sørpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2008 Har luftet systemet flere ganger.Alt fungerer fint til jeg drar den over 4000-5000,da begynner morroa. kjedlig å kun kjøre bestemor under 4000 for å holde varmen: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...