Anbefalte innlegg

Ligner litt på mine problemer det der .. Men.. Hos meg har svinghjulet gått til Hel***e. dvs hele girkassehuset er fullt av en type jævlig seig fetttype. som resulterer i at G4 sensor ikke greier å lese av.

 

Huffda, hvordan i alle dager har det gått til Steinar? :(

 

Thorvald, kanskje man hører den i noen, men både S4 sedanen jeg hadde og S6èn m org. pumpe har jeg ikke hørt..

 

Nå har jeg ingen problemer med å høre den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har maks 10liter bensin på tanken no, så den saken er grei sånn sett.. Håper bare den passer dønn i uten modifikasjoner... står jo at den skal gjøre det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den pumpa du skal ha, når man kjøper den orginale får man bare med selve pumpa og ikke holderen til pumpa. Må bare ta ut hele pumpa med holderen og bytte den ut med den ifra 034...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huffda, hvordan i alle dager har det gått til Steinar? :(

 

Thorvald, kanskje man hører den i noen, men både S4 sedanen jeg hadde og S6èn m org. pumpe har jeg ikke hørt..

 

Nå har jeg ingen problemer med å høre den :P

 

Aner faktisk ikke hvorfor det har skjedd. har heller aldri hørt om at det er fett i svinghjulet. mulig det har skjedd i forbindelse med balanseringen ? fikk på nytt svinghjul så nå maler den som en tiger igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell, da var min S4 død åsså!!

Brukte bilen i hele går... uten problemer..

da jeg nå skulle ut på butikken ville ikke bilen starte :( den bare går på starteren, uten tegn til tenning.. :S

Dere snakker om bensinpumpa.. kan ikke si jeg har hørt min pumpe så godt da, men klarer ikke høre denne da jeg vrir om tenningen... husker på audi 100`en at den hørtes merkbart da man vridde over tenningen..

Æsj, ikke noe morsomt dette...

På deres S4, hører dere pumpa da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne, bare og sette rett neddi! =) Eneste minus er at den bråker endel! Denne kan du ikke unngå og høre når den går ;)

 

SUPERT! men ikke sendt fra usa enda :-( er ikke lett å være uten bil når jobben min er 3.3 mil unna der jeg bor..

 

Bare å skru opp lyden i anlegget da vel :-P

Har skurring i forsterkerene forran i dørene, så må spille sånn middels høyt for å ikke høre skurringen... er jo ikke lett å få tak i nye bose-forsterkere heller da..

 

Mads:

Legg deg eller noen andre i bagasjerommet og ligg hodet oppå pumpen og hør, man BØR høre en liten summing.. har aldri hørt om noen som har klart å lage en lydløs el-pumpe.. hører du ingenting er det bare å måle om den får spenning, OG om den BRUKER strøm.. min brukte 0ampere, så død med andre ord. (men endelige konklusjon får vi ta når ny pumpe er montert og bilen starter ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når min var gåen så var det ventilen der som ikke stengte, nå og starte når motoren var halv varm og stått i over 15 min var en "prøvelse"... :P også vis jeg lå med fult turbo trykk over lengere tid på 5 og 6 gear, så kutta den etterhvert! Alt ble gull med ny pumpe! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når min var gåen så var det ventilen der som ikke stengte, nå og starte når motoren var halv varm og stått i over 15 min var en "prøvelse"... :P også vis jeg lå med fult turbo trykk over lengere tid på 5 og 6 gear, så kutta den etterhvert! Alt ble gull med ny pumpe! :)

 

Hvilke pumper satt du i da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Mads:

Legg deg eller noen andre i bagasjerommet og ligg hodet oppå pumpen og hør, man BØR høre en liten summing.. har aldri hørt om noen som har klart å lage en lydløs el-pumpe.. hører du ingenting er det bare å måle om den får spenning, OG om den BRUKER strøm.. min brukte 0ampere, så død med andre ord. (men endelige konklusjon får vi ta når ny pumpe er montert og bilen starter ;-)

 

jeg stakk hodet ned i påfyllings lokket :D kunne ikke høre noe sus i det heletatt...

skjekket plugger og det var gnist da vi turnet motoren... deretter koblett jeg av på øversiden av bensinfilteret, og turnet motoren kanskje 15-20 sek.. kom ikke noe bensin der nei..

så får satse på at det er pumpen min.. bare det ikke er noe annet rask, som gjør at pumpen ikke vill starte.. feks, relè? hvilket nr har dette forresten?

(bilde av pluggene hær)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89159&page=10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker jeg.. har du ikke ebahn eller vagcom? vagcomkabel med overgang får du for 500kr fra finnfeil.no. utrolig kjapp levering derfra også! er i posten 1-2 dager etter kjøpet! Ebahn er en verkstedsmanual på cd fra bentley. også denne er utrolig bra med info, feilsøking osv. ebahn.com (Slik ser den ut), men du får ikke fram noe info i å med du må kjøpe dette programmet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denne jeg, pumpa mi døde selvfølgelig ikveld..tanka drivstoff og vips..stein død bil.

 

Ligger pumpa i tanken på denne bilen (92mod UrS4) eller ligger den under bilen langs en av sidene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger i tanken (under bagasjerommet), luke innenfra bagasjerommet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.