Vintertreff Nord-Norge 2008

Anbefalte innlegg

Alle kan komme å se på!! Men skal du parkere inne på anlegget må du kjøre audi/vw/skoda/seat/lambo:)

Alle er velkommen!!

Hmm, jeg har da kjøpt meg en bruksbil frem til jeg får min Tiguan. Dette er en Chevrolet Suburban, så da kan jeg ikke parkere på området?: klø :

Hadde tenkt å ta en bil på bilhenger å kjøre på bane med, en Audi 80 q...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg har da kjøpt meg en bruksbil frem til jeg får min Tiguan. Dette er en Chevrolet Suburban, så da kan jeg ikke parkere på området?: klø :

Jeg bare så det sto på plakaten styret har laget i første post.

Men parkeringsplassen er jo stor så jeg personlig ser ikke noe problem å parkere bilen der uansett merke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle kan komme å se på!! Men skal du parkere inne på anlegget må du kjøre audi/vw/skoda/seat/lambo:)

Alle er velkommen!!

kommer nok ikke inn der med lambo, bare vw/audi/skode/seat : smil :

det er snakk om at du må gå 20meter, så får vi et skille mellom VAG biler og ikke VAG biler. ingen problem dette ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok ikke inn der med lambo, bare vw/audi/skode/seat : smil :

det er snakk om at du må gå 20meter, så får vi et skille mellom VAG biler og ikke VAG biler. ingen problem dette ;)

Men da skal du være sikker på at når jeg har gått de 20 meterne får du bære meg hvis det er mere: rolleyes

Hørtes greit ut...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da skal du være sikker på at når jeg har gått de 20 meterne får du bære meg hvis det er mere: rolleyes

Hørtes greit ut...: smil :

shit, da har jeg kanskje dummet meg ut.: bh :

men tenker positivt på saken, det må jo i så fall bety at du kommer på treffet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser på hoved siden at gatebil stiller med en rescue car vintertreffet i Funäsdalen, så jeg får vel annonsere at vi har skaffet oss en feitere RESCUE CAR :D

_MG_0050.jpg

_MG_0061.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere som lurere på om det er lov å kjøre med prøveskilt på banen så er svaret ja, så lenge bilen er i forskriftsmessig stand. Samme regler gjelder på bane som på vanlig vei.

Må nevne også at hvis det er snø/is nok på banen, så tillater dem også å kjøre med rallypiggdekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

melder meg på Del pakke! da jeg har bare 45 min kjøre tur til banen! kan hjelpe til med diverse ting! da jeg faktisk har Fri hele helgen! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo suverent! Håper så mange som mulig vil delta. Kunne jo tatt med kjærringa i A6`n.

Er snakk om hva som er lov å stille med å ikke. Prøveskilt å slikt. Men har du lov å kjøre om du ikke har lappen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo suverent! Håper så mange som mulig vil delta. Kunne jo tatt med kjærringa i A6`n.

Er snakk om hva som er lov å stille med å ikke. Prøveskilt å slikt. Men har du lov å kjøre om du ikke har lappen?

nei ikke lov å kjøre uten lappen !

vi følger vanlige lover her med tanke på sperrefrist, lappen, alkohol, tilstand på bilen osv !

så anbefaler vi ALLE til å stille med hjelm !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk lov å øvelseskjøre om det er veitrafikk loven som gjelder her. Å det er det vell siden det er lov med prøveskilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk lov å øvelseskjøre om det er veitrafikk loven som gjelder her. Å det er det vell siden det er lov med prøveskilt.

det er den som gjelder men vi tillater IKKE øvelseskjøring, av hensyn til sikkerhet !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kjem garantert oppover med RS2 min. Ska nok klare å lage mye liv der oppe på banen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å æ e blitt lovt en påsitter tur:):):):):):):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å du ska bli ganske redd;) Vi ska nok få brukt alle de 600 hestene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir morsomt å se hvor mange RS2'er som kommer ja :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å du ska bli ganske redd;) Vi ska nok få brukt alle de 600 hestene:)

Mulighet før å få seg en bli Redd tur med dæ da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe:) vi får ta d som d kjem, e vel en liten mulighet for d ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel bra førr bilsalg d her, Daniel.!

Æ kjæm nu (om ikkje nå veldig spes skjer) opp i nybiln. E på tur sørover for å hente den i mårra tidlig..! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da har vi fortsatt 16 soveplasser ledig. Bare å melde seg på! 300,-kr for medlemmer for middag, banekjøring og soveplass i hytte kan da ikke være for mye for folk? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar en sånn del pakke;) Sia eg berre har 15-20 min kjøring så gidd eg ikkje å overnatte på f.nes:p Glede mg nåkka sykt t d her opplægge:D mn han Øystein sku ha chippa knallertn min egentli, har desverre ikkje penga t d:'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar en sånn del pakke;) Sia eg berre har 15-20 min kjøring så gidd eg ikkje å overnatte på f.nes:p Glede mg nåkka sykt t d her opplægge:D mn han Øystein sku ha chippa knallertn min egentli, har desverre ikkje penga t d:'(

Bare å overføre penger så registrerer vi deg for delpakke så snart pengene er på konto ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å overføre penger så registrerer vi deg for delpakke så snart pengene er på konto ;)

Kordan kontonommer?? vanskeli å åverføre når man ikje har d man træng:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan kontonommer?? vanskeli å åverføre når man ikje har d man træng:p

Les første post!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.