Vintertreff Nord-Norge 2008

Anbefalte innlegg

Da e vintertreff 2008 over, og vi håpe alle sammen hadde det arti! Takk til alle som kjørte, alle som hjalp til, og alle som va der å så på osv. for det som va (etter min mening) ei steikanes arti helg! No va det vel nesten bare å hive sæ i planlegginga til Vintertreff Nord 2009, for det her ser æ for mæ blir en tradisjon! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var et av de bedre treffene jeg har deltatt på, selv om det ble litt kaldt...

Banketten og festen på campingen kan vel sies å toppe hele greia...

Ser fram til neste års treff...:) Blir det julebord i år..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes jeg fortjener prisen for maks uflaks; Ble stoppa av sivilpolitiet 500m fra hjem, skulle bare ta en "ekstra" tur innom stripa. Men valgte uheldigvis å slå over til tåkelys når jeg kom innover Andenes :/ he he

 

 

Treffet og den påløpende "middagen" var forresten veldig gøy, all takk til de stor pågangsmennene som gjorde det mulig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var et av de bedre treffene jeg har deltatt på, selv om det ble litt kaldt...

Banketten og festen på campingen kan vel sies å toppe hele greia...

Ser fram til neste års treff...:) Blir det julebord i år..?

 

Det var virkelig morro å høre slikt at folk likte det! Og JA banketten og festen va arti (og barten e like "hel" fortsatt-phew). Julebord blir det, i November/Desember riktignok ;) Hyggelig å møtes Jim! : vinke :

 

Synes jeg fortjener prisen for maks uflaks; Ble stoppa av sivilpolitiet 500m fra hjem, skulle bare ta en "ekstra" tur innom stripa. Men valgte uheldigvis å slå over til tåkelys når jeg kom innover Andenes :/ he he

 

 

Treffet og den påløpende "middagen" var forresten veldig gøy, all takk til de stor pågangsmennene som gjorde det mulig :D

 

Det e jo direkte ufint å kjøre helt fra Finnsnes til Andenes for å bli stoppa rett utenfor døra si omtrent. : haha : UFLAKS!

Og ellers takk for skryt, og takk for laget! "Du e en likanes søring!" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var vi hjemme, Kanon treff på alle måter :)

 

Ps max uflaks må vel gå til sjåføren vår på lørdags kvelden som fikk 5200 i bot for ikke å stoppe for fotgjenger som kansje kunne ha krysset veien....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var vi hjemme, Kanon treff på alle måter :)

 

Ps max uflaks må vel gå til sjåføren vår på lørdags kvelden som fikk 5200 i bot for ikke å stoppe for fotgjenger som kansje kunne ha krysset veien....

 

 

Ja den tar nok kaka, ihverfall Maks unødvendig :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er man kommet seg i senga :) sliiten.no i kroppen ja :) fyfy til Spriten i går natt :D

 

Kanon bra bane og treff.. Vi kommer til neste år også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var vi hjemme, Kanon treff på alle måter :)

 

Ps max uflaks må vel gå til sjåføren vår på lørdags kvelden som fikk 5200 i bot for ikke å stoppe for fotgjenger som kansje kunne ha krysset veien....

 

heh, ja den der var jo utruliii..!

 

Bra vi huska å bytte fra utstillings skiltan etterkvært :) ellers hadde de nok klikka på han.. lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede til neste år! Da skal jeg ha piggdekk vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha me 90n oppover neste år, MED ispigg ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HJEMME helskinet uten noen problem. Og det var en KANON helg .Det var mye god kjøring på banen.

Og det var et helt utrolig god gjeng og være sammen med håper dette gjentar seg ( men da uten hvisse Veldig fordyrende mellom ledd ).PS kjempe SUPERT GODT LAG. Ses neste år.!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kjørte piggfritt, gikk greit men torte ikke å breie skikkelig da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk For et kjempetreff:) Kommer Sterkere tilbake nesteår. Håper da det var noen som filmet og tok bilder av galskapen som forespilte seg i Boraen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare takke for et kjempebra treff, det er lenge mellom hver gang man har det så morro!

Gleder meg allerede til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempe hyggelig treff med mange oppmøte og nye fjæs. Til neste år så skal jeg iallefall ha med bil som kan brukes :) Var mye bra kjøring å se og liv i guttan på kvelden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei godt folk. Nrk har bestemt seg for ikke å sende reportasjen fra vintertreffet, pga. tunnellulykken i Tromsø. Det blir kanskje sendt i morgen, men ikke sikkert det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest TF ( Tromsfolkeblad) å der var det en reportasje fra vintertreffe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei godt folk. Nrk har bestemt seg for ikke å sende reportasjen fra vintertreffet, pga. tunnellulykken i Tromsø. Det blir kanskje sendt i morgen, men ikke sikkert det heller.

 

jeg respekterer NRK fullt ut på den !

 

det har seg sånn at han som var å filmet der hele dagen, jobber for NRK men var ikke på jobb på lørdag, så det blir vel litt film på oss ettervært ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest TF ( Tromsfolkeblad) å der var det en reportasje fra vintertreffe!

 

Om du har mulighet, kan du scanne inn reportasjen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser hører på filmen som er postet lenger opp at det er grom lyd av S4en min : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om d blir laga film så sign me up : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer Sterkere tilbake nesteår.

 

Ka du ska komme sterkere tilbake til neste år for??? Du henta jo det som va av premier!! :P

 

Må bare si at det var mange hyggelige folk og håper at alle hadde det artig. Vi var jo knallheldig med været også da. :tilber:

 

Neste år blir det nok piggdekk ja. LITT vel glatt der det va blankt. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott treff dette.

Supert av de som har stått på for å få dette til.

Skulle fått til ett "møte" på sommeren hær oppe i nord?

Flere som kunne tenkt seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott treff dette.

Supert av de som har stått på for å få dette til.

Skulle fått til ett "møte" på sommeren hær oppe i nord?

Flere som kunne tenkt seg?

 

Takker! :)

 

Joda, vi jobber med saken... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.