#1 Skrevet Januar 26, 2008 Halloen alle sammen, OCT Tuning er Østerrikes største tuner, og leverer flere steg til mange biler. http://www.oct-tuning.com Vi er intressert i sponsorbiler i Innlandet, helst rundt Gjøvik. Vanlig chiptuning er nok, men vi leverer gjerne større seg også. Krav til bilene: -Nyere enn 2004 -Må være i daglig bruk -Helst biler som er litt påkostet -Bilene blir profilert med diskre reklame NB! En egenandel på produkta må regnes med. Kontakt http://www.oct-tuning.no post@oct-tuning.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2008 Hmm jeg leaser caddyen min en 07 modell 105hk tdi som er litt trøtt. Bare lurer på om dette setter spor i ecu så møller finner ut om den har vær chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2008 Hmm jeg leaser caddyen min en 07 modell 105hk tdi som er litt trøtt. Bare lurer på om dette setter spor i ecu så møller finner ut om den har vær chippet Jeg chippet Caddy'en min hos Roar med OCT og kan trygt anbefale den, ble stor forskjell på denne motoren syns jeg, før var den litt trøtt men nå sparker den litt. Møller ser ikke dette på diagnose ved service, men selvfølgelig kan det merkes hvis de absolutt vil finne det ut. OCT kan programmere tilbake original software hvis ønskelig, og de har også drivverks og motorgaranti på chippene sine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2008 Hmm jeg leaser caddyen min en 07 modell 105hk tdi som er litt trøtt. Bare lurer på om dette setter spor i ecu så møller finner ut om den har vær chippet Det står vel at du skal kjøre rundt med reklame for et tuning firma på bilen så da har det vel lite å si om det setter spor i ecu ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 Min er jo alt chippet his deg, så penger tilbake funker sikkert ikke Kjører forøvrig 30 k i året, og bilen skiller seg jo litt ut fra standard a4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2008 Min er jo alt chippet his deg, så penger tilbake funker sikkert ikke Kjører forøvrig 30 k i året, og bilen skiller seg jo litt ut fra standard a4... Hehe.. Blir vanskelig det, da eg får ein annan pris fra lev til dette.... Du fikk jo den allerede grisebillig så... Men reklame kan du jo alltids få... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2008 Det står vel at du skal kjøre rundt med reklame for et tuning firma på bilen så da har det vel lite å si om det setter spor i ecu ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg chippet Caddy'en min hos Roar med OCT og kan trygt anbefale den, ble stor forskjell på denne motoren syns jeg, før var den litt trøtt men nå sparker den litt.Møller ser ikke dette på diagnose ved service, men selvfølgelig kan det merkes hvis de absolutt vil finne det ut. OCT kan programmere tilbake original software hvis ønskelig, og de har også drivverks og motorgaranti på chippene sine;) Bra du er fornøgd, vart vel bra dei to andre bilane dykkar og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2008 Bor ikke rundt gjøvik, men kommer vel til å oppfylle de andre kravene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2008 Bor ikke rundt gjøvik, men kommer vel til å oppfylle de andre kravene... send pm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2008 To er i box, 1 er kanskje, men er fortsatt open for flere... Senker kravet til biler nyere enn 2000... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2008 Utgått, kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...