Hvem er billigst på eksos bytte i Grenland?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som er billigst på bytte av eksos anlegg i Grenland, mener at det skal være veldig varierende priser... Bruksbilen har begynt å brumme litt ekstra.. Konge om noen har noen tips:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med svendsen eksos? er ikke de kjent for å være bra på både pris og service. i tillegg er de vel raske både med time og jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i grunn hørt de er dyre på svendsen men har også hørt at de er raske, tenkte jeg skulle ta en runde på mandag. Men, mener jeg leste her en gang om ett annet sted som skulle være mye rimeligere.. Men hadde da ikke behov for eksos, så navn etc festet seg ikke....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillfelle noen andre i Grenland skal skifte eksos, fikk mye bedre pris hos eksos mester på Porsgrunnsveien enn hos Svendsen... Kjekt å vite, skilte godt å vel 3000 på det jeg skulle skifte...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Fredrik som holder på der eller? Bruker Ferrita...

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva han heter... Hva er i grunn forskjell på Walker og Ferrita? For meg er i grunn 3000 i forskjell det viktigste, er nok idiotiske regninger som faller ned i postkassen nå om dagen: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferrita er et av de bedre, leverer både vanlig og effektanlegg. Har hatt ferrita(rustfritt) på bilen i 3 år nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.