#1 Skrevet September 18, 2004 Etter 3 1/2 halv times jobb for å demontere lyktene foran, har jeg nå endelig fått montert sotete blinklys foran på TT`n. Grunnen til at det tok så mye tid, er først og fremst fordi hele fronten må av for å få løsnet lyktene. Dernest må lyktene varmes opp for at limet som lyktene er tettet med skal smelte. Så er det bare å splitte lyktene og vippe ut det oransje glasset og erstatte dette med et sotet eksemplar. Og da er det bare å montere sakene sammen igjen. Jeg fant en bra beskrivelse av jobben hos TT shops websider http://www.thettshop.co.uk/corners.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2004 nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2004 har du også montert angel eyes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2004 Bærre lækkert, Arne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya har du også montert angel eyes? Nei, er bare lyset utendørs som gjør at det ser slik ut..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2004 Utrolig bra : ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2004 Ser no bra ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2004 Et bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2004 Og enda et: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2004 nice arne. var egentlig bare det som manglet foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2004 Nice! Et før bilde også kanskje? Så har vi noe å sammemligne opp mot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2004 Her er et FØR bilde: Jeg må samtidig si at det var et grått belegg på innsiden av lykteglassene og på linsene til nærlys og kurve/tåkelyset som jeg endelig ble kvitt da jeg splittet lyktene... Vil påstå at lysmengden var redusert med 10-15%. Nå ser lyktene nye ut og lyset er merkbart sterkere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2004 joda, mye bredre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2004 Fint å se før og etter bilder. Ser bra ut! BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2004 Takker Bjørn.. er spent på "kjørecomputeren" din jeg nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 18, 2004 Pent det Arne, detaljer er gøy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 18, 2004 Så pent ut, Arne. Som Trond sier, detaljer er gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...