Secrets of speed. Gr. B, IMSA, Trans Am..

Anbefalte innlegg

Secrets of speed

Part 1:

Part 2:

Part 3:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber::tilber::tilber:

Her var det mye gromt å se, og ikke minst høre: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halleluja......det er slikt som gjør livet verdt å leve å slike filmer!!! Må si jeg hadde et nesten religiøst øyeblikk når jeg stod på Museum Mobile i Ingolstadt 3. desember 2007 å kikket rett på Audi 90 IMSA GTO. :tilber: Kall meg gjerne syk i hodet å pervers men jeg fikk klump i halsen når jeg fikk se den bilen live for første gang. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halleluja......det er slikt som gjør livet verdt å leve å slike filmer!!! Må si jeg hadde et nesten religiøst øyeblikk når jeg stod på Museum Mobile i Ingolstadt 3. desember 2007 å kikket rett på Audi 90 IMSA GTO. :tilber: Kall meg gjerne syk i hodet å pervers men jeg fikk klump i halsen når jeg fikk se den bilen live for første gang. :tilber:

rått å se den i aksjon og, det er lyd det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Jan Egil sier, å se dem i aksjon er hakket "værre"! Da er er klump i halsen da!

Var en sinsyk følelse å de S1 pikes peak, 200 Trans Am, IMSA, v8 DTM og div gr. B på 25 yahre quattro: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Jan Egil sier, å se dem i aksjon er hakket "værre"! Da er er klump i halsen da!

Var en sinsyk følelse å de S1 pikes peak, 200 Trans Am, IMSA, v8 DTM og div gr. B på 25 yahre quattro: rock :

Det vil jeg tro......var deilig å bare se bilen stå stille på den "heisen" også......sleva sikkert helt nedi kjellern der på Museum Mobile ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden burde vært klistret. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt, helt sykt og se på! Blir våt i munnvika av og se rett og slett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJEMPEFILMER:tilber:

Alt var bedre før.......: gråter :.......hadde det bare vert like rått med motorsport nå om dagen.....: rolleyes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.