#1 Skrevet Januar 26, 2008 Secrets of speed Part 1: Part 2: Part 3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2008 :tilber: Her var det mye gromt å se, og ikke minst høre: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2008 Halleluja......det er slikt som gjør livet verdt å leve å slike filmer!!! Må si jeg hadde et nesten religiøst øyeblikk når jeg stod på Museum Mobile i Ingolstadt 3. desember 2007 å kikket rett på Audi 90 IMSA GTO. Kall meg gjerne syk i hodet å pervers men jeg fikk klump i halsen når jeg fikk se den bilen live for første gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2008 Halleluja......det er slikt som gjør livet verdt å leve å slike filmer!!! Må si jeg hadde et nesten religiøst øyeblikk når jeg stod på Museum Mobile i Ingolstadt 3. desember 2007 å kikket rett på Audi 90 IMSA GTO. Kall meg gjerne syk i hodet å pervers men jeg fikk klump i halsen når jeg fikk se den bilen live for første gang. rått å se den i aksjon og, det er lyd det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2008 Som Jan Egil sier, å se dem i aksjon er hakket "værre"! Da er er klump i halsen da! Var en sinsyk følelse å de S1 pikes peak, 200 Trans Am, IMSA, v8 DTM og div gr. B på 25 yahre quattro: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2008 Som Jan Egil sier, å se dem i aksjon er hakket "værre"! Da er er klump i halsen da!Var en sinsyk følelse å de S1 pikes peak, 200 Trans Am, IMSA, v8 DTM og div gr. B på 25 yahre quattro: rock : Det vil jeg tro......var deilig å bare se bilen stå stille på den "heisen" også......sleva sikkert helt nedi kjellern der på Museum Mobile 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2008 Mer moro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2008 GROMT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2008 Denne tråden burde vært klistret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2008 Sykt, helt sykt og se på! Blir våt i munnvika av og se rett og slett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2008 KJEMPEFILMER:tilber: Alt var bedre før..............hadde det bare vert like rått med motorsport nå om dagen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2008 KONGE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...