#1 Skrevet September 18, 2004 Selv om det ikke er en VAG-bil, så må det være lov å bli imponert av denne Toyota Supraen som kjører på rulle.... eller hva?? http://www.r-a-c-e-r-s.net/Videoer/turbotoyotasupra874.mpeg EDIT: JADA, jeg vet jeg skrev feil... Det skal være TOYOTA...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2004 banne i kirka? nei, driter vi i:D :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2004 Siden vi er innpå biler på rulle, denne er ikke helt dårlig den heller (sinnsykt turtall på motoren ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2004 Stian, finnes det noen spesifikasjoner fra den bremsinga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2004 Henge p åen rulle test jeg også. Dette er heller ikke VAG produkt,men fy f... Dette er bil for gutter med hår på brøstet. Legge merke til "små fugle kvernene" i hulla på panseret. http://www.fasttrackperformance.com/page5/Chow%20movie%20files/ChrisTTGN.wmv : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Stian, finnes det noen spesifikasjoner fra den bremsinga ? Rundt 1000kw/1350hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Stian, finnes det noen spesifikasjoner fra den bremsinga ? Står 874 rwhp og antar at det er 874 hk på bakhjula... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2004 Opprinnelig postet av Petter Schrøder Står 874 rwhp og antar at det er 874 hk på bakhjula... Tror han mente Skyline'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2004 off.. er egentlig glad jeg ikke har så masse krefter i bilen min... hadde nok drept meg selv på flekken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2004 Synes denne er bra jeg!!! Like før den hopper ut av rullene........ :tilber: SINNA SKYLINE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2004 sprek nok den ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2004 Forøvrig den samme som lenger oppe.........bilen altså hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2004 ja la merke til det.. trodde det var samme film, men kunne ikke huske noe hopping fra den første... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen ja la merke til det.. trodde det var samme film, men kunne ikke huske noe hopping fra den første... På supraen må de på med enda en jekkestropp, da den drar seg til siden med bare en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...