Noen som vet hva dette er og hvor det skal kobles på aan motor i typ89?

Anbefalte innlegg

ok tror jeg skal få til den slangen nå:P blir en lang stubb da men:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg trenger kun skifte calippere til s2 og klossene? kan bruke de på vanlig 90 skiver? eller må jeg ha 20v skiver om det er forskjellig størelse på de? blir litt offtopic men.

 

Ehh..tja..S2-skiver er vel 276mm, mens mine 10v skiver er 256mm mener jeg..Tror ikke det går altså. Vet ikke hva 20v skivene er men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh..tja..S2-skiver er vel 276mm, mens mine 10v skiver er 256mm mener jeg..Tror ikke det går altså. Vet ikke hva 20v skivene er men..

 

S2 har samme bremser som 20v, 276mm. Den eneste forskjellen på bremsene på 20v og S2 er at skivene har 5 hull isteden for 4 på s2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 har samme bremser som 20v, 276mm. Den eneste forskjellen på bremsene på 20v og S2 er at skivene har 5 hull isteden for 4 på s2.

 

Stemmer..det var 4- og 5-bolt som var forskjellen ja..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp den går bra men den øverste må vel rundt hele radiatoren?

Kan kjøpe org S2 slange og sette på den som går inn i toppen...eller så får du trua på den orginale fra ng motoren

den i bunn er bolton fra ng motoren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpe org S2 slange og sette på den som går inn i toppen...eller så får du trua på den orginale fra ng motoren

den i bunn er bolton fra ng motoren

 

Edit:kan være en fordel med 3b vannrail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer seg vel fint til vanlig bruk;) men blir kanskje litt små på bane?:P
Fikk aldri testa den på bane før vi bygde om til pedalboks...men holder på med en ny bil nå....som skal ha orginal bremsekraftforsterker...gjenstår å se da:)

Vel å merke med RS2 bigbrake og 321mm skiver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du dynamo osv da på standard måte som det er på aan motoren eller ? Jeg må finne på noe lurt med vannet på bilen min også. Har egentlig kjøpt inn to rustfrie bend jeg skal sveise til en 180 grader med en liten stump og med en slangestuss feste på originale aan huset.men hvis det funker og sveise om den fra ng motoren gjør jeg heller gjerne det. blir det litt lettere vei og gå ;)

 

Har også fått sveisa om tuten på det termostathuset som satt på NG-motoren så det peker "rett ut". Ble bedre slik hos meg hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki:) takk for alle svar!:) jeg bruker orginal dunamofeste til ng jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme bil og satt i samme motor selv. Satt bare en slange med ventil mellom br.kraft-forst og innsug. Kjørt slik i 2 år og det bremser da litt:) (..for små skiver da men..:P..)

 

Heisann!

Plukka opp en gammel tråd her....;)

Holder på med samme prosjekt selv, har dere kun brukt enveis ventilen som står på bremsekraftforsterkeren eller 1stk i tillegg til denne??:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte bare en mellom innsug og bremsekraftforsterker mener jeg=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.