#1 Skrevet Januar 26, 2008 Har en A4 B5 avant som nekter å la meg åpne bakluka. Har vært litt lei å lukke, dvs. må ta i litt for at den skal gå ordentlig i lås. Men etter en liten vask var den ikke mulig å åpne igjen. Lyser at den er åpen i displayet. Når jeg prøver å åpne den, lager den lik lyd som før, men ingenting skjer. Noen som har vært borti dette før, ev. har peil på hva som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2008 Mulig låsmekanismen har kilt seg fast (gått i vranglås)? Dette hadde skjedd på min Avant (B4). Av med trekket og "leke" med låsmekanismen, smøre godt ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Takk for svar. Dro av trekket, men fikk egentlig bare konstatert at mekanismen så ut til å virke som normalt(Det som var synlig ihvertfall). Skal som du sier prøve med litt lube.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...