#1 Skrevet Januar 26, 2008 Det begynner å nærme seg tid for å skifte bremseklosser på A6'n. Jeg har ikke skrudd på så "ny" bil før (mest type 44 og C4). Er det noe hokuspokus å skifte klossene på denne bilen? Eller er det en rett fram jobb? Det jeg tenker mest på er calipperne, er det bare å klemme inn stemplene, eller må man skru samtidig? Behøver man å slette noe feilkoder e.l. med vagcom etterpå? Nå har jeg jo et symbol som sier fra om at klossene er slitte. Hmm.. Klarte å få til masse tekst om et enkelt tema Bilen det gjelder er en '99 A6 2,4 Quattro Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2008 :)det er rett frem oppgave det.. Du kan bare presse stemplene inn foran mens de må skrues/presses inn bak. Det er ikke annet å gjøre er å stikke på nye klosser til ledningene for slitasjevarslerene, så slukker lampa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Men da skulle det være veldig greit Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...