#1 Skrevet Januar 26, 2008 hei! Iflg insruksjonsboken til klimaanlegget skal ikke "klima" eller " aircondition" delen fungere når tempraturen er lavere en + 5 c. Dette stemmer med untak. Var ute å kjørte i dag. tempraturen var -1,5 c. Da jeg ble stående i ro med bilen grunnet kø fungerte plutselig denne funksjonen. Da jeg begynte å kjøre virket den ikke. Er dette riktig, eller er det en feil på enheten?? Er det mulig å programere klimaanlegget til å fungere under + 5 c? Opplever ofte dugg i bilen ved et par minus grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Temperatursensoren ble vel bare påvirket av varmen fra motorrommet...kan skje hvis man står en stund på tomgang. Når det gjelder omprogrammering: Fordamperen i systemet er ikke konstruert for å bli brukt i kuldegrader og vil ende opp som en stor isklump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Ok. Da forstår jeg hvorfor den plutselig virket. Takk for raskt svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...