#1 Skrevet Januar 27, 2008 Hei Skulle hatt av bakfangeren for å bytte braketten på den ene siden, men jeg står litt fast. Har fått den "løs" så jeg kan dra den ut 3 cm, og den henger ikke på sidene, men den stopper i noe. Jeg har skrudd ut de tre boltene i braketten fra bagasjen, samt den ene som står alene litt lenger bak på hver side. Skruene under ved hengerfestet er av, og det samme er den ene som sitter under en plugg på oversiden av selve fangeren. Hva mer holder denne fast? Vet ikke om det er noe forskjell med og uten hengerfeste, men denne bilen har iallefall det. Hengerfestet flytter seg likt med fangeren de 3 cm den er "løs" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Fangeren er skrudd inni bagasjerommet med gjennomgående bolter til undersida av vogna som du beskriver. Står også skruer på siden i hjulbuen. Står vel også en skrue i midten under pyntedekselet når du åpner bag.luka. Hengerfestet er skrudd fast i fangeren på baksiden av fangeren, derfor flytter alt seg. På hver side av hengerfestet som går inn i chassiet er det noen hylser der boltene går igjennom. Når man tighter dette opp kan chassiet gi etter litt slik at høyda inni disse hulrommene på begge sidene blir mindre. Som igjen gjør det vanskelig for hylsene på hengerfestet å komme forbi. Var iallefall slik på min. Skal du av med fangeren er det bare å røkke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Best om dere er 2 personer når dere skal ta den av. En person i vært sitt hjørne på fangeren ved hjulbuen, også teller til 3 og napper ut. Da kommer den. Og da er det bare og ta den forsiktig framover og ut av hullene inn i bagasjerommet. Når den skal på igjen er det bare og få lirket skruene inn i hullene sine i bagasjerommet også på hver side ett solid dytt inn i siden og den sitter på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...