#1 Skrevet Januar 27, 2008 har hatt noe risting i bilen min etter at den kom fra oljeskift hos møller.. etter det så rister bilen noe forferdelig i hastighet over 70km/t tok av felgene fremme og tok tak i bremseskiva og den var det mulig og rikke frem og tilbake(3-4mm på ene siden og 7-9mm på andre siden) skal det være slik eller skal de være faste på noe vis? takker for all hjelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Skal nok være slik ja... ligger løs mot navet helt til du setter på hjula igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Skal nok være slik ja... ligger løs mot navet helt til du setter på hjula igjen var det eg tenkte meg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2008 Var det Møller som tok oljeskift på bilen ????? Da bør de jaggu meg få ordnet den ristinga...... Prøvekjøring etter oljeskift hørtes MEGET suspekt ut. Jeg hadde aldri i livet godtatt noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2008 Var det Møller som tok oljeskift på bilen ????? Da bør de jaggu meg få ordnet den ristinga...... Prøvekjøring etter oljeskift hørtes MEGET suspekt ut. Jeg hadde aldri i livet godtatt noe slikt. Som Sindre skrev i denne tråden (som vel i teorien omhandler akkurat samme problemet ), så har han selv bedt dem prøvekjøre for å feilfinde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2008 har hatt noe risting i bilen min etter at den kom fra oljeskift hos møller..etter det så rister bilen noe forferdelig i hastighet over 70km/t tok av felgene fremme og tok tak i bremseskiva og den var det mulig og rikke frem og tilbake(3-4mm på ene siden og 7-9mm på andre siden) skal det være slik eller skal de være faste på noe vis? takker for all hjelp.. Sjekk for skitt bak bremseskiva, litt urenheter der så får du kast i alt sammen foran. Da du har rikka skiva frem og tilbake er det veldig sannsynlig at noe har lagt seg bak der. På noen biler sitter det en liten skrue som holder skiva fast, men er ikke sikker om det skal være det på din bil. Har du sjekka om du kan ha mistet noen lodd på en av felgene dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2008 Var det Møller som tok oljeskift på bilen ????? Da bør de jaggu meg få ordnet den ristinga...... Prøvekjøring etter oljeskift hørtes MEGET suspekt ut. Jeg hadde aldri i livet godtatt noe slikt. jepp, var nok det.. ja det gjør egentli det.. når eg var og leverte bilen spørte eg om de kunne sjekke om det var ei foring eller noe som hadde blitt dårlig i eksosen pågrunn av at det rister til tider under sjåfør sete. og når han kom tilbake etter å ha prøvd bilen så sa han at det var noe veldig til risting i bilen, det kjentest ut som at han kjørte av vegen.. det skjønte eg ikkje noe av, for når eg leverte bilen så var det ikkje noe risting eller noe der.. når eg kjørte hjem igjen og kom over 70 så begynte bilen og riste noe voldsomt, og kom du over 80 så var det som å kjøre en traktor nedover en bratt bakke i fri, bare homping og risting.. når eg ringte på de så sa de at det kunne ikkje vært dere sin feil siden de bare byttet olje og oljefilter.. men skal ringe de i morgen og kreve en en ny time på de sin regning, så en får finne ut hva det er som er feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2008 Som Sindre skrev i denne tråden (som vel i teorien omhandler akkurat samme problemet ), så har han selv bedt dem prøvekjøre for å feilfinde.. jepp, det vart nesten lik den tråden nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...