#1 Skrevet Januar 27, 2008 Jeg må ha noen nye stag som kobler stab-staget bak til fjærbeinet. Dette er bare et enkelt, rett stag, som burde kunne lages av en stang og to uni-balls. Men hvor får jeg tak i uniballs til en fornuftig pris? Vet at Kollevold har, men de koster jo skjorta og mer til. Er snakk om M10-uniballs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Om du tar sjansen så har Clas Ohlson uniballs. Men nå skal det sies at jeg hittil aldri har forsøkt dem til "tyngre" oppgaver enn egenkonstruerte giroverføringer, så om de er bra nok til ditt bruk aner jeg ikke. Prisen er det i alle fall ikke noe å si på, så i mine øyne er den ubetydelige kostnaden verdt den eventuelle kunnskapen man skaffer seg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Takk for tipset, Andreas. Da får jeg ta en tur til Sandvika Storsenter til uka og se hva de har. Som du sier, verdt å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...