Anbefalte innlegg

Etter mye fram og tilbake har jeg nå falt ned på disse sommerfelgene:

11_g_five.jpg

9x20" ET35 5x112

Men så var det dekk. Skal på en A8q 96mod og har lyst på litt breie dekk som beskytter felgen litt.. er det 245/35/20 eller 235/40/20 jeg burde velge da? eller er det noe helt annet ? har ikke veldig snøring på dette..:D

Planen er å få det til å passe fint uten valsing o.l. og at det er lovlig. skal senkes 25-30mm også.

Takknemlig for alle inspill!

Mvh Sindre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 255 på min A8;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det på 9" bred felg med et35 det og ?

og har du et bilde ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,vist jeg ikke husker helt feil så var det det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Det blir 255/35 som blir mest riktig på de felgene ja.. Kan fint bruke 245/35 også, men gå for 255!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe da blir det nok 255 ja :D Takk for raske svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det på 9" bred felg med et35 det og ?

og har du et bilde ?

Skal fikse ett bilde i løpet av dagen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

img0239fc9.jpg

Der ser du 255-35-20 dekk på felg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv 255/35/20 på 10x20 felg og senket ca 60mm uten at det er antydning til subbing :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ser du 255-35-20 dekk på felg..

Det var akkurat sånn jeg vil ha det. Perfekt!

Kjører selv 255/35/20 på 10x20 felg og senket ca 60mm uten at det er antydning til subbing :)

Godt å høre..:) hva er ET på felgene ? og har du valsa eller noe for å få på 10"?

Fikk forøvrig et tilbud på dekk der jeg skal handle felgene.. kunne velge bidgestone/yokohama i 255 for 15.000 for 4 dekk... og det skulle være med god rabatt.. Syns ikke det var no veldig bra pris akkurat, så brodern er på saken for å se om vi finner no bedre..

Mvh Sindre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre..:) hva er ET på felgene ? og har du valsa eller noe for å få på 10"?

Fikk forøvrig et tilbud på dekk der jeg skal handle felgene.. kunne velge bidgestone/yokohama i 255 for 15.000 for 4 dekk... og det skulle være med god rabatt.. Syns ikke det var no veldig bra pris akkurat, så brodern er på saken for å se om vi finner no bedre..

Mvh Sindre

Kan fikse deg bedre pris ;) Skal sende deg PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mvh Sindre

Kan jeg skaffe til rundt 10k:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller Toyo PROXES T1-R til rundt det samme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker her på hva som er bra og dårlig av dekk.. skjønner jo at prisen sier litt men.. får jo dekk i den dimmen her ned i 1300kr/ dekket veil... det er da KUMHO som sikkert suger... gidder ikke kjøpe dritt dekk heller, men er det noen som veit om en dekktest ellernoe som kan si noe om hva som er bra/dårlig i sånn dimenjon ?

Mvh Sinde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker her på hva som er bra og dårlig av dekk.. skjønner jo at prisen sier litt men.. får jo dekk i den dimmen her ned i 1300kr/ dekket veil... det er da KUMHO som sikkert suger... gidder ikke kjøpe dritt dekk heller, men er det noen som veit om en dekktest ellernoe som kan si noe om hva som er bra/dårlig i sånn dimenjon ?

Mvh Sinde

Kumho har jeg hadd må 3 av 4 biler å må si jeg er overrasket hvor bra dem har fungert: rock :

Fungerer bra på våt føre også;)

Vil absolutt anbefalle kumho ecsta eller noe i den durren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kumho har jeg hadd må 3 av 4 biler å må si jeg er overrasket hvor bra dem har fungert: rock :

Fungerer bra på våt føre også;)

Vil absolutt anbefalle kumho ecsta eller noe i den durren..

Flere som har erfaringer med kumho ecsta? er jo en del billigere... men må jo være en grunn til det tenker jeg da ??

edit:

eller Falken FK452 (1500 pr dekk)

eller Vredestein Sessanta (1800 pr dekk)

er det no vits i å spare på kronene med noen av dekka over eller er det like greit å bruke rundt 10-12.000 på "skikkelige" dekk først som sist?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fler som har synspunkter her ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få på noen skikkelige dekk... Den dagen det teller angrer du ikke. Hadde gått for Toyo Proxes T1-R. Hadde dette på min Audi 100 92mod og det hang noe inni h..... for å si det mildt. ALDRI kjørt med bedre dekk og det var bare 225.45.16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.