#1 Skrevet Januar 27, 2008 Bil: Audi A4 STW - gassdrevet Fører: Christian Abt, fabrikkfører for Audi og arving til tuningfirmaet Abt Kommentarer: Christian Menzel, den gang også fabrikkfører for Audi Klippet er av en testrunde før 24-timers løp på Nürburgring, klippet er fra 27/6-2000, og det ble kjørt på en kombinasjon av Nordschleife og Grand Prix-banen. Denne kombinasjonen tar ca 9:30 i den gamle STW-bilen. http://einestages.spiegel.de/static/document/1344/testfahrt_auf_dem_nuerburgring.html?d=IMAGE%2CSPON_VIDEO%2CPDF&k=owner_id%3A%22230%22&f=ORIGINAL_PUBLICATIONDATE&o=DESCENDING&s=96&r=24&of=8&z=24&cp=4&c=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Kjempe tøft.. Skulle likt å forstå alt han snakket om, forstod bare deler av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Stort sett så sier han navnet og forklarer om de forskjellige svingene rundt banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2008 hva betyr STW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2008 Standard Touring Wagen Standar racing bil serie. Tror det vil si at det ikke er lov å endre på utvendig karosseri på bilen , er vell lov med litt spoiler og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2008 Super Touring Wagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2008 Flott funn Per! Fantastisk å se sporvalget til Abt rundt ringen her. Se og lær En liten detalje, hva mener han med "..handbremsen.." som han nevner tid til ofte? Han bruker vel ikke handbrems inn før svingene?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2008 Uten å se den en gang til akkurat nå, så tipper jeg han sier "einbremsen" som betyr å bremse ned før svingen. Jeg prøver å finne bilde av denne bilen, men det var fader meg ikke enkelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2008 På 3:14 ut i filmen inn i svingen der høres det ut som han sier "handbremsen" syntes jeg. Men hører helt klart han sier "einbremsen" flere steder ja. Mulig det bare er en form for tysk slang jeg ikke skjønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...