#1 Skrevet Januar 27, 2008 Noen som har priser og tips til hvor jeg kan få tak i slipesett og 10stk innsugsventiler til 3B S2 motor på kort varsel ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Kort varsel: Meca. EDIT: kan prøve å skaffe deg bedre pris enn veiledende, hvis interessant, men ingen garanti for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2008 Motorteknikk hadde på lager, så da går turen dit i dag... Raste kl 18 i går kveld.. Toppen blir overhalt i dag Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 Det var de jeg egentlig mente, for det er der Meca skaffer gjennom:p Var der jeg skaffet til min også. Dyrt nok, men går i det minste raskere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2008 prisen ble ikke så ille den.... 45% rabatt gjør underverker Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 prisen ble ikke så ille den.... 45% rabatt gjør underverker Jan Brede Dårlig gjort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2008 Da ligger toppen med nye ventiler, tetninger og det hele på verkstedbenken.. Klar til montering i morgen om pinnebolter til eksosen er på lager... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...