Vinduer går ner av seg sjølv. Audi A4 2003

Anbefalte innlegg

Kom ut på fredags morgen og såg at begge vinduene på audien sto åpne. Dette var selfølgelig ein av dei værste nettene på lenge, men storm, regn og hagl, så bilen var gjennomvåt innvendig... Snakka med Møller, og har fått time hos dei den 12.februar. Han var 99% sikker på at det var noke gale med låsstyringa, og at den måtte byttast. Dette er garanti, da eg kjøpte bilen for 1.mnd siden.

Er det noke eg må passe på her? Har ikkje merka at noke el. er blitt øydlagt. Egprøver å tørke ut bilen min ei vifte, men det er fortsatt vått på gulvet. Setetrekket framme er blitt veldig flekkette, så det må dei rense. Kva andre ting bør eg sjekka? Er det noke som kan ryke over tid pga. fuktigheten? Rust?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryterene som står i dørene til el vinduer er vel utsatt.

Eirer og blir dårlige over tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt med bilen din da. Vann kan gjøre mye skade :(

Har skjedd meg en gang i en A4 B5 (ca 1/2år siden). Skjedde midt i byen en fredagskveld. Var borte fra bilen en times tid, og fikk nermest sjokk når jeg kom tilbake. Trodde noen har knust ruta. Har heldighvis ikke skjedd flere ganger, men tydeligvis et problem på Audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.