#1 Skrevet Januar 27, 2008 Har kjøpt meg bil nå, men lurer på om det er lyspakke i den. Hva er ekstra på en bil med lyspakke? Dette gjelder en 2003 A4 B6. Kan legge til at jeg har brukt søkefunksjonen uten å finne noe som sier hva en lyspakke inneholder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Lyspakken inkluderer lys under dørene (når de åpnes), lys under forsetene (altså bak, der passasjerene har bena) og andre diverse mørke steder(?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 +lys på luftlyser...make-up speil...leselys i baksetet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2008 Ok da er det nok lyspakke på denne for det er jo lys "overalt" på denne. Greit å vite ; Takker for raske svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2008 Lys under dørene ? Jeg har lyspakke i min b7 men ikke noe lys der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 Lys under dørene ? Jeg har lyspakke i min b7 men ikke noe lys der ? Jeg har i hvertfall det på min. De lyser opp bakken når man åpner døren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2008 Jeg har i hvertfall det på min. De lyser opp bakken når man åpner døren. Jepp, skal da være det...tviler på det er tatt bort på B7?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2008 Jeg har også lyspakke... Stort sett lys overalt da, hehe:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2008 Ganske tøft egentlig....løfter nivået på bilen en hel del på kvelds tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2008 Det er lys under dørene på min også ja. Sjekket dette i går kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...