#1 Skrevet Januar 27, 2008 Som topic sier, jeg skal bytte parklyspære på min b7 (1.8 tq) må jeg da skru at lyktene? er så jæ#"¤ trangt å komme til fra motorrommet iallefall! Håper noen kan svare meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Du tar av det dekselet bak lyktene i motorrommet og tar ut pæra med å dra i ledningene. Du må føle deg litt frem for å kjenne hva som er parklys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Du tar av det dekselet bak lyktene i motorrommet og tar ut pæra med å dra i ledningene. Du må føle deg litt frem for å kjenne hva som er parklys. Ok, så det er mulig altså, får vel prøve det da. Takk fo tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 Hadde samme problemet selv. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=91724&highlight=parklys+p%E6rer+b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2008 Hadde samme problemet selv. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=91724&highlight=parklys+p%E6rer+b7 Hvordan fant du ut hvilkne ledninger som gitt til parklyspærene? Har du noen bilder? Sliter med og få til dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 Hvis du ser inn i lykten forfra og lokaliserer den lille park lys pæren først så vet du ca hvor den er. Når du tar av dekselet er det vel kun ledningene til denne og til kjørelyspæren som er inni der. Hvilke pærer skal du sette i foresten ? Har vert noen uheldige som har satt i feil pærer og ødelagt hele lykten. ( ikke ta på pærene - har du gjort det så rengjør du dem med noe sprit. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2008 Jeg får prøve mere når jeg kommer hjem fra jobb da på torsdag. kan hende jeg sender på deg noen PM`s, viss jeg ikke får det til. Skal sette inn Parkled av typen SMD5 , disse skal vel ikke smelte lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2008 led pærer smelter ikke reflektoren nei. Men du får opp "defekt parklyspære" i kjørekompjuteren. ( må inn med en motstand i paralell med pæren ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2008 led pærer smelter ikke reflektoren nei. Men du får opp "defekt parklyspære" i kjørekompjuteren. ( må inn med en motstand i paralell med pæren ) Uffåuff.. høres ut som om det ikke blir skifting av led pærene da: gråter :, Jeg kan jo ikke og montere noen motstand,, DAMN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2008 OM du kjøper fra dioder.no eller lignende er motstand med, og god forklaring! Og, det er bare å nappe ut parkpæra i holderen/ledningene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2008 OM du kjøper fra dioder.no eller lignende er motstand med, og god forklaring!Og, det er bare å nappe ut parkpæra i holderen/ledningene... Kjøpte pærene av Rune Jacobsen, her på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...