Hovedclutchsylinder S4, trenger hjelp med en liten sak !

Anbefalte innlegg

Har problemer med clutchpedalen min, og problemet ligger i at noe har knukket i overføringen mellom pedal og hovedbremsesylinder. Jeg er imidlertid usikker på om det er staget eller festet som er knukket, trenger derfor hjelp av noen som har "vært der nede" før:

fb75_1.JPG

Jeg har ikke mulighet til å se hva som foregår der nede, men jeg kan kjenne at den "skiven" over belgen er på plass, og mutteren som sitter i overkant sitter på, men alt over der er "borte". Er det da staget som går der som er knukket, og jeg må da bytte hele pumpen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Staget er kjent for å knekke på disse, du kan skjøte med en hylse hvis du får ut staget. Sender du en PM til Cato Andersen kan det hende han har en bedre beskrivelse! (Sorry, Cato!)

Tar du av trauet under dashbordet og legger deg innunder, kan du se ganske bra, men det er ikke spesielt komfortabelt, nei.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset ! Har tilbrakt litt tid under der, kan skrive under på at det ikke er spes komfortabelt !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.