#1 Skrevet Januar 27, 2008 Ja da har jeg holdt på med elektronikk igjen, noe som jeg ikke har særlig peil på. Nappa ut motronic ledningsnettet, men det var jo kobla med masse annet dritt, så for å få det ut nappa jeg ut alle kontaktene under sikringboksen. Nå vet jeg jo selvfølgelig ikke hvem som skal hvor igjen. Tenkte det var sånn der som det er på nesten alle andre kontakter at det er fargekoder eller at de bare passer en vei... men neida. Så nå trenger jeg hjelp, noen som kon gi meg tips til hvordan jeg kan finne ut hvem som skal hvor under der igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2008 Ja da har jeg holdt på med elektronikk igjen, noe som jeg ikke har særlig peil på.Nappa ut motronic ledningsnettet, men det var jo kobla med masse annet dritt, så for å få det ut nappa jeg ut alle kontaktene under sikringboksen. Nå vet jeg jo selvfølgelig ikke hvem som skal hvor igjen. Tenkte det var sånn der som det er på nesten alle andre kontakter at det er fargekoder eller at de bare passer en vei... men neida. Så nå trenger jeg hjelp, noen som kon gi meg tips til hvordan jeg kan finne ut hvem som skal hvor under der igjen? Har en del bilder fra rs2 mulig det er mye som er likt der, skal se på dei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2008 Hadde vært kjempefint, er nok mye som er likt Er jo bare å finne noen farger som er like og plasseringa så er jeg redda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 Her er noe bilder som kansje kan hjelpe litt Kan prøve å ta noe mer dersom det er aktuelt, når jeg kommer hjem fra offshore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2008 skal se på det etterpå, men det ser ut som det hjelper meg masse Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 Noen flere som har sånne bilder liggendes? Må prøve å få inn flest mulig slik at jeg stiller godt rustet i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102461&highlight=sikring%2A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2008 Nå begynner det å hjelpe her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2008 Nå har jeg fått koblet alle multistikkerne, nå gjenstår alle de enkeltstikkerne, men der er jeg helt blank. Noen som kan få tatt noen bilder for meg eller hjulpet med på vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2008 Det er altså bla disse som er bilde av under her jeg ikke vet hvor skal hen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2008 Alle de tykke ensfargede røde skal inn på pluggene som er merket 30, konstant 12v Spiller ingen rolle hvor du kobler de, da alt som er merket 30 er koblet sammen uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2008 Altså de med svart kabelsko? Ikke de med hvit kabelsko? Og med 30, mener du den terminalen jeg har tatt bilde av der, med 8 poler på? Isåfall er jeg godt på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2008 Den tykke røde på nestsiste bilde er hovedforsyninga fra batteri, Alle de andre er kabler som skal ha 12V fra denne via sikrings boksen L30 er terminalen på siste bilde , der skal alle stikkene kobles... også de med hvite kontakter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2008 se der ja, nå blir det kanskje liv laga allikevel Da er det vel bare noen få ledninger jeg ikke vet hvor skal da feks den røde på bilde tre og den gule på bilde fire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...