#1 Skrevet Januar 28, 2008 Fant denne på Degrøret, sjekk alle overteite kommentarene: http://www.youtube.com/watch?v=9k9Telwujb4&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Hehe, en gjeng med sofatunere som sitter og har peiling! Her også.. Sjekk andre kommentaren fra toppen? Er vel en 90 Jonus har? Ikke at det har noe å si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2008 Er vel en 90 Jonus har? Ikke at det har noe å si! Bilen i første post og andre post er ikke den samme. Første posten er den gamle 80n Jon hadde før han kjøpte den grønne 90n han har idag;) Hehe, en gjeng med sofatunere som sitter og har peiling! Her også.. Sjekk andre kommentaren fra toppen? Det er jeg som har lagt ut den filmen og er Magarv. Og jeg har ledd mye av de som tror de vet og de artige kommentarene: haha : De fleste er vel 16år og sitter på gutterommet borti england tenker jeg. Norris var helt sikker på at han hadde vunnet det siste løpet når vi stod å prata i depoet etterpå. Måtte jo dra opp kameraet og kjøre målpasseringen i sakte film for han:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 Bilen i første post og andre post er ikke den samme. Første posten er den gamle 80n Jon hadde før han kjøpte den grønne 90n han har idag;) Det er jeg som har lagt ut den filmen og er Magarv. Og jeg har ledd mye av de som tror de vet og de artige kommentarene: haha : De fleste er vel 16år og sitter på gutterommet borti england tenker jeg. Norris var helt sikker på at han hadde vunnet det siste løpet når vi stod å prata i depoet etterpå. Måtte jo dra opp kameraet og kjøre målpasseringen i sakte film for han:) Nå er det vel gjerne slik at Jonus ikke kan kjøre sletta fult ut pga bremsene? Så han trodde han hadde vunnet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2008 Den hvite hadde da ikke mere enn overkant av 400hk + lystgass når Jonus eide den så blir jo ''litt'' feil fremstillt på youtube med 640hk da... Men denne bilen gikk godt! Mange biler som går verre idag, men på denne tiden da denne regjerte var det ikke mange som kunne hamle opp med denne, på samme måte som med den grønne 90'en idag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2008 sjekk alle overteite kommentarene: OMFG! Noen gullkorn "hat.s no turbo neither exhaust it's the wheelspin on dry. this bloody car weights under 1000 kg and has 600hp, it spins four wheels on 4 gear on dry. " "americans or not, doesn´t matter. the point is that this 5-cyl audi has serious problems with a turbo, coz this oldscool audi would fly if it had 2.8bar of boost. seems like its damaged or something... sounds more like its supercharged tho... but hasn´t 640hp, maybe 350 max... " "If you listen, you can actually hear that its the wheels spinning.. " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...