#1 Skrevet Januar 28, 2008 Noen som har testet det og kan si noe om kvalitet osv på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Ingen som vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2008 hva med en link ellerno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 http://www.in-tuning.de/onlineshop/index.php?cat=c49_Gewindefahrwerke.html&XTCsid=9208c69943703d896e458f5471b06ea8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2008 Vet ikke noe om kvaliteten, men det virker som et hyggelig firma og handle fra. Vet om flere i klubben som har vært der å handlet. Skulle jeg kjøpt "billig gewinde" hadde jeg vurdert disse selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2008 Ingo er en finfin fyr å handle hos (intern: tshüüss!). Han har ikke hatt disse understellene i salg så lenge, så jeg tviler på at noen her i klubben har rukket å handle derfra ennå. Ut fra det jeg har sett av disse understellene på treffstandene hans ser de ut til å være produsert av Hiltrak, som også produserer VMaxx. Da er kvaliteten som forventet, når man betaler rundt 2 lapper for et understell - hverken mer eller mindre. Dette går det an å kjøre med til hverdags. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2008 Da har jeg bestilt et kit fra ingo for å teste på Audien. Så får vi se hvor bra eller dårlig det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...