Trondheim lokallag: Hvem bør jeg bruke ved frontruteskift?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått et stygt steinsprang med påfølgende sprekk som spiser seg vei over frontruta.. Hvem anbefaler dere her i Trondheim til å skifte, og vet noen hvor lang tid det tar/hva det koster??

 

Sitter og vurderer Hurtigruta Caarglass på Tiller...

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har fått et stygt steinsprang med påfølgende sprekk som spiser seg vei over frontruta.. Hvem anbefaler dere her i Trondheim til å skifte, og vet noen hvor lang tid det tar/hva det koster??

 

Sitter og vurderer Hurtigruta Caarglass på Tiller...

 

Truls

 

Svarer på min egen tråd da ting gikk fort i svingene her!

 

Med fare for at Hurtigruta har dårlig rykte på seg, så ringte jeg allikevel Hurtigruta på Tiller i Trondheim.

 

2000.- kr og i tillegg på den prisen kommer det 10% rabatt på ruteprisen siden jeg er NAF medlem (skal sjekke om de har avtale med klubben og, for det glemte jeg..) Da er det rute med grønngrå "skygge" og tilpasset regnsensor.. Syns det var grei pris, så jeg gikk for dem.

 

De kunne i tillegg ta bilen allerede nå på onsdag og trengte bare 3 timer! Kjekt, siden jeg flytter nordover til Hamarøy for godt på torsdag...

 

Det betyr at det neppe blir flere lokallagsmøter her i byen på meg.. Litt vemodig, men sånn er det. Dere får ha takk for hyggelig samvær og gode råd/tips de gangene jeg har vært med! : rock :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr at det neppe blir flere lokallagsmøter her i byen på meg.. Litt vemodig, men sånn er det. Dere får ha takk for hyggelig samvær og gode råd/tips de gangene jeg har vært med! : rock :

 

Truls

 

Trist å høre at du flytter fra oss, men du får ha lykkte til i Nord da : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe å utsette på hurtigruta carglass,har bukt dem bstandig og er veldig fornøyd med servicen demmer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noe å utsette på hurtigruta carglass,har bukt dem bstandig og er veldig fornøyd med servicen demmer;)

 

Ja det er intrykket mitt og. Jeg fikk sotet rutene mine der for 2 år siden, og det ble veldig bra. God service gjennom hele den prosessen!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva!!!! Ska du flytt fra oss??? Ja ja, du får ha det bra da. Håper vi treffes på Mo da kanskje!! God tur og lykke til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva!!!! Ska du flytt fra oss??? Ja ja, du får ha det bra da. Håper vi treffes på Mo da kanskje!! God tur og lykke til!!

 

Takk for det!

Jeg skal faktisk til ACR i Juli, men det er på 2 hjul; http://www.bikeport.no/article.php?id=3&p= ;)

 

Ellers så fikk jeg inn den nye girkassen idag, så det var på hekta at jeg rakk før vi kjører nordover! Den virker fin fin så langt! Smooth overgang mellom girene. Merker forskjell! Blir spennende å se hvordan den oppfører seg de 80 milene nordover på skikkelig variert vinterføre.....

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det!

Jeg skal faktisk til ACR i Juli, men det er på 2 hjul; http://www.bikeport.no/article.php?id=3&p= ;)

 

Ellers så fikk jeg inn den nye girkassen idag, så det var på hekta at jeg rakk før vi kjører nordover! Den virker fin fin så langt! Smooth overgang mellom girene. Merker forskjell! Blir spennende å se hvordan den oppfører seg de 80 milene nordover på skikkelig variert vinterføre.....

 

Truls

 

Oppdatert;

 

Frontruteskift gikk smertefritt og FORT, 3 timer så kunne jeg hente bilen. Flott og fin service, de hadde pusset og rengjort ALLE rutene på min meget skitne bil da jeg hentet den. Anbefaler disse gutta! Å få ny frontrute var helt KONGE! Nå først ser jeg hvor slitt og dårlig den gamle var.. Utrolig forskjell! : rock :

 

Digresjon; turen nordover gikk som en lek på et noe variert vinterføre... is, snø, asfalt, sørpe, you name it! Girkassen var en drøm, og selv med piggdekk, mye last og variert føre, så brukte bilen bare 0.59 på mila! DET har den aldri brukt fr på samme strekning, selv på sommeren!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.