#1 Skrevet Januar 28, 2008 Da jeg startet bilen her en morgen fikk jeg en anelse om frieksos. det var det som å sette seg i en gammel MF med rakarør fra topp til tå. sjekket opp nypris på å få fixa dette, 4500kr inkl jobb hos audiforhandler. problemet er at skruene opp til manifolden sitter bom fast, så dette overlater jeg til folk på merkeverksted.. noen som har vert borti noe lignende? tar gjerne mot gode råd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Samma skjedde på min A4. Sendte bilen med Viking til Svendsen Eksos, de sveiset på ett nytt rør og jeg fikk tilbake bilen samma dagen! Alt for 2300kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2008 ¨Hadde det på min a6 kjøpte det på mekonomen med rabat 1500,- bytta den sjølv. Det er walker kvalitet på mekonomen og ingenting å si mer om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2008 takk for svar. har skrudd ned heile greia for noen dager siden, har bestillt ny 3" downpipe komplett... 1150kr fra usa med frakt, JDMHONDAPARTS vel og merke... håper alt passer perfekt. Røret er i rustfritt, hvilken type skruer/ muttrer bør man benytte osv mht at det ikke er rustfrie bolter orginalt, dette blir jo veldig varmt når man ligger å gasse på litt her og der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2008 du kan jo bruke syrefast A4 skruer. ruster aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2008 Rust er greit, men boltene som jeg skal sette syrefastmuttrene på er ikke syrefast, så spørs det om det har noe å si siden det ikke er samme stål, når dette blir glødende varmt og ev sprekker løst? noen som har skifta ut boltene? (vridde halveis av 2 av boltene når jeg demonterte downpipen fordi de dem var Rusta BOM fast) Må få undersøkt litt om det er motsatte jenger på boltene slik at jeg kan skru disse ut, ev bytte ut disse med syrefast, hadde vert best siden 2 er halveis ødelagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2008 Legger ved bilde av boltene ( de 2 til venstre er knekt på midten) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 sett i syrefaste bolter også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2008 er du sikker på at boltene kan skrues ut? har du gjort det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2008 fikk ny pipa idag, må modifiseres litt, flexien tar borti akslingen bakover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...