Bilder: av nybiln min (A200tq20v)

Anbefalte innlegg

NTS kunne levere EBC-skiver og klosser fremme, UFO som jeg forsto. Han ringte tilogmed leverandøren sin, mens jeg var der, og spurte.

Da får du vel brukt EBC skiver også, selv om jeg personlig har veldig dårlige erfaringer med de.
Jeg rakk ikke å finne ut om EBC skiver og klosser var noe tess. Da, som kjent, jeg var plaget med skeivslitasje, som viste seg å være et skeivt nav. Endelig ordnet navet, så solgte jeg jo bilen. : haha :

Dessuten, så har EBC 1års garanti (sålenge du bruker EBC skiver OG EBC klosser sammen) for feil. Jeg fikk nye skiver på den garantien : ja :

Planen er nå kjøpe og montere EBC-bremser før jeg drar til ACR i Juni. Skulle tro man får testet litt da, hvis resten av utstyret holder da :D

Hvis bremsene rettogslett er for underdimensjonerte på 200'en, så finner jeg vel det ut da. Hvis tilfelle, så får vi montere noe alvorlige saker etterhvert istedet. :skummelt:

Jeg har liksom bestemt meg for at denne bilen blir i mitt eie til enten den eller jeg avgår med døden. :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Greit å vite at jeg tar feil innimellom. :D De leverte ihvertfall ikke før..

Uansett håper jeg at du blir fornøyd med bremsene dine, men jeg blir ikke overrasket om det motsatte skjer. : ja : Så stå på videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nei, det er jo "bare" snakk om penger. Skulle det ikke være tess,

så må jeg bare fortsette å jobbe 16 timer om dagen... : trøtt : og spare til no' andre bremser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Greit å vite at jeg tar feil innimellom. :D De leverte ihvertfall ikke før..

Uansett håper jeg at du blir fornøyd med bremsene dine, men jeg blir ikke overrasket om det motsatte skjer. : ja : Så stå på videre.

Du tok ikke feil allikavell : flau : Det er nok NTS og EBC-leverandøren som tuller litt her. Var nettopp og snakket med BilXtra. UFO... niks, nada og nei.

Dem hadde prøvd det der før. En kunde som hadde en (UR)S4. Kun orginalt er mulig å få tak i til UFO-biler.

Et ombygginessett kunne være ett alternativ... til 20-30 tusen : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.