Anbefalte innlegg

Skal bestille ny overdel til armlene foran i bilen min siden jeg har kjøpt skinninteriør,men så i AKTE at man får 2 forskjellige typer.

De 2 man får heter:

8D0 864 245 M - Armlene (overdel) - Buffalino lær (skinn)

8D0 864 245 N - Armlene (overdel) - Silkenappa-lær

Men hvilken av de er ekte skinn,de på Møller sier at Silkenappa-lær er det ekte,stemmer det? : klø :

Stoler ikke heeeeelt på de lenger for og si det slik.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge er vel ekte skinn ettersom jeg har skjønt. Men buffalino-lær er en dyrere skinnkvalitet, et mykere skinn.

Det er vel silkenapp du får når du bare bestiller vanlig skinninteriør mener jeg å huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge er vel ekte skinn ettersom jeg har skjønt. Men buffalino-lær er en dyrere skinnkvalitet, et mykere skinn.

Det er vel silkenapp du får når du bare bestiller vanlig skinninteriør mener jeg å huske.

Hmm,ok. :)

Da bestiller jeg Buffalino-skinn siden det ikke koster noe mer. :D Men er det noe forskjell på "mønsteret" i skinnet på de to typene da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok. :)

Da bestiller jeg Buffalino-skinn siden det ikke koster noe mer. :D Men er det noe forskjell på "mønsteret" i skinnet på de to typene da? : klø :

Dyrere skinn er grovere, da det er skinn hentet lengre ut mot ytterhuden på dyret.

Glatt skinn er enklere skinn som er pusset ned og reparert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyrere skinn er grovere, da det er skinn hentet lengre ut mot ytterhuden på dyret.

Glatt skinn er enklere skinn som er pusset ned og reparert:)

Aha,da skjønner jeg. :) Så det er mer "mønster" i buffalino skinnet da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha,da skjønner jeg. :) Så det er mer "mønster" i buffalino skinnet da. :)

Hvis det skinnet er det beste så skal det være det ja, mønster er et tegn på kvalitet, ivertfall i møbelbransjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skinnet er det beste så skal det være det ja, mønster er et tegn på kvalitet, ivertfall i møbelbransjen:)

Hehe,ok. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.