Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg et H&R stabilisatorstag til 4'er Golfen, men bør jeg gå for et tykkere stab.stag når jeg først er igang med en liten oppgradering? (26mm kontra 22mm originalt) Eller holder det lenge med H&R sitt 22mm stab.stag? Må jeg evt bytte gummiforinger i innfestingsbrakettene så de passer rundt et tykkere stab.stag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gummiforingene fulgte med mine stag. Disse passer i originale braketter på A4, regner med det er samme på golf. Jeg ville tatt det tykkere staget, siden det ikke gir noe spesielt dårligere kjørekomfort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har handla fra orange-tuning.de, Lars Olav, det gikk bra så vidt jeg skjønte?

Var det mye å spare på stab.stag derfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra pris jeg fikk oppgitt her i Norge fra forhandler, skal ikke si hvem, så sparte jeg ca 2500 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg tro de har en OK pris på orange :)

Satser på et 26mm H&R stab.stag derfra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, på bare ETT stag vil jeg spare den summen du nevner, Lars Olav...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, på bare ETT stag vil jeg spare den summen du nevner, Lars Olav...!

Sinnsykt. Da er det bare å handle og importere selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg et sett med H&R 26/22mm på vei fra orange.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får legge ut din erfaring når du har fått staga i tråden jeg lagde under erfaring med forhandlere. Kan jo være greit å vite hvilke butikker som er seriøse i utlandet, spesielt når de har såpass hyggelige priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tykt er det orginale r32 staget da ? Det er jo ganske billig org.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.