#1 Skrevet Januar 28, 2008 Vurderer å skaffe meg et H&R stabilisatorstag til 4'er Golfen, men bør jeg gå for et tykkere stab.stag når jeg først er igang med en liten oppgradering? (26mm kontra 22mm originalt) Eller holder det lenge med H&R sitt 22mm stab.stag? Må jeg evt bytte gummiforinger i innfestingsbrakettene så de passer rundt et tykkere stab.stag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Gummiforingene fulgte med mine stag. Disse passer i originale braketter på A4, regner med det er samme på golf. Jeg ville tatt det tykkere staget, siden det ikke gir noe spesielt dårligere kjørekomfort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2008 Ser du har handla fra orange-tuning.de, Lars Olav, det gikk bra så vidt jeg skjønte? Var det mye å spare på stab.stag derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2008 Ut fra pris jeg fikk oppgitt her i Norge fra forhandler, skal ikke si hvem, så sparte jeg ca 2500 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2008 Da vil jeg tro de har en OK pris på orange Satser på et 26mm H&R stab.stag derfra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2008 For å si det sånn, på bare ETT stag vil jeg spare den summen du nevner, Lars Olav...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2008 For å si det sånn, på bare ETT stag vil jeg spare den summen du nevner, Lars Olav...! Sinnsykt. Da er det bare å handle og importere selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2008 Da har jeg et sett med H&R 26/22mm på vei fra orange.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2008 Du får legge ut din erfaring når du har fått staga i tråden jeg lagde under erfaring med forhandlere. Kan jo være greit å vite hvilke butikker som er seriøse i utlandet, spesielt når de har såpass hyggelige priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2008 Hvor tykt er det orginale r32 staget da ? Det er jo ganske billig org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...