#1 Skrevet Januar 28, 2008 Hadde vært kult å hatt en crusing til Sunndal`n denne helga:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1079344&posted=1#post1079344 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2008 Hadde vært kult å hatt en crusing til Sunndal`n denne helga:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1079344&posted=1#post1079344 Det vil bli mulighet til og stille ut biler i et avsperret område utvendig:) Det vil bli jurybedøming av beste bil og beste stand;) Mulighet for og selge medlemskap til klubben og kanskje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2008 Så bra ut det der Hadde vært gøy om vi kunne dratt en gjeng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2008 Tja, blir med jeg (som alltid) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2008 og jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 Jeg og et par til kan vel alltids hoppe på fra Tingvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2008 Stiller på denne om det ordner seg med fri;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2008 Er da fremdeles en stund til dette enda da men.. Er det mange fra heromkring som har tenkt å ta turen nå da? Vært bra å fått kjørt sammen en gjeng da hvertfall. Vi må vi vel ha litt god tid fra Tingvoll og til Ålvundfjorden hvertfall da veiene er noe av det verste som finnes på denne tiden akkurat her Spesielt for oss med litt senkade bilar och den slags! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2008 Jeg skal fortsatt i vertfall. Regner med Helge fortsatt skal og Tor Håkon.... Så da er vi i vertfall tre fra Kr.sund. Tror det er greit med god tid ja. Tidspunk for å møtes på Tingvoll tar vi når det nermer seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2008 Har ordna slik at æ blir med. Når er det avreise fra bin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2008 Når har folket tenkt å kjøre? Jeg regner med å dra rundt halv 11-tiden. Men om dere kommer samlendes en gjeng så henger jeg meg alltids på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2008 Tror ikke det er avtalt noe enda. Men vi kan vel dra fra esso løkkemyra 10.00??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2008 Da begynner vi å våkne til liv:) Vi samles på esso nå, så drar vi 10.00. Er vel ikke på Tingvoll før litt over halv ellve, men gøy viss du venter på oss. Vi blir minst tre biler, men tror ikke det blir så mange fler da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 19, 2008 Jeppda, regner med jeg ser dere på Tingvoll da vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...