#1 Skrevet Januar 28, 2008 hei. har montert en webber 32/36 dgav på min golf 1... Har nå fungert meget bra og fin tomgang og det hele helt til igår.. var litt har på gassen i 1 og 2 så etter gassen var på det normale igjen så ville bilen ikke gå på tomgang lenger... Hender den går 10 sek på tomgang men er en enorm jaging på turtall,så stopper den... har nå kontrollert plugger og de var svarte men det er etter all startingen av og på.. kontrollert dyser og justert spjel 2 slik at det er stengt.. Det som jeg ikke fårstår meg på er at det er ingen respons på motoren når jeg skrur på blandeskruen, uansett om jeg skrur den helt inn eller helt ut... Noen som har noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2008 Hei Er du sikker på at flottørene inni forgasseren ikke går tregt? Evt at tomgangsmunnstykket har tettet seg med noe rusk. Hvis det er rusk er det bare å blåse med trykkluft baklengs i munnstykket, men da må du åpne og tømme ut og rengjøre inni etterpå ellers vil rusket sette seg fast igjen Hvis det er rusk i den eller flottøren går tregt det vil det ikke hjelpe å finjustere på skruen. Ganske lett å få rusk i forgasseren. Ikke så store partikler som skal til... Er ikke noen ekspert på dette, men har hatt noen gamle biler og båtmotorer etterhvert... Noen får arrestere meg om jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...