#1 Skrevet Januar 29, 2008 Noen som har tips til hvor en kan kjøpe til en grei pris, og grei kvalitet? Noen som har erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2008 ebay.com eller ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2008 møller! koster da ikke såååå mye hvis du har fornuft til å prute litt med de;) desuten så er det jo der du får skikkelig kvalitet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2008 Tror bare fangeren uten moe koster rundt 6 lapper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2008 Fikk pris på org. ny på Møller, delenr : 8D0 807 103 N 4485,00 inkl. mva. Ser BS Bildeler har dietrich replica, noen som vet om dette er glassfiber - eller plast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2008 Lurer på det samme her. Hvordan er fangeren til BS i forhold til orginal? Er det mye forskjeller på disse.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2008 Skal ikke si dette helt sikkert, men de jeg så på lager hos NBS mener jeg iallefall er glassfiber og har ingen innvendige fester på sidene slik den originale fangeren har. Vil da kanskje tro at de fleste ettermarkeds/uoriginale heller ikke har festene. I tillegg til fangeren ( hvis vi prater om den originale ) må man også ha festebrakettene mellom fanger og frontseksjon ( de originale brakettene kan evt, modifiseres litt ) + gittere og spredere nede i fangeren. Verdt å ta med prisen av dette i beregningen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2008 Bs er glassfiber og det er fysjameg Mange orginale til salgs på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2008 Hadde aldri kjøpt glassfiber, er jo bare å se hvor fin fangeren din bake er Kenneth Er vert å legge litt ekstra i å få skikkelig kvalitet, er veldig kjekt når du treffer en humpe eller litt is på veien. Gir som regel etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2008 Hadde aldri kjøpt glassfiber, er jo bare å se hvor fin fangeren din bake er Kenneth Er vert å legge litt ekstra i å få skikkelig kvalitet, er veldig kjekt når du treffer en humpe eller litt is på veien. Gir som regel etter. Jepp, er det jeg smertelig har erfart etter endel lave biler - og endel plæstikk ettermontert.. har som regel måtte lakkere opp hver vår... Blir ikke no glassfiber på meg, får heller grave litt ekstra i lommeboka å kjøpe org... Ebay? synes det blir så tungvint.. noen som kan hjelpe meg å finne frem noe brukbart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2008 Noen som kan gi meg en komplett deleliste på S4 fanger, med gitter, sidefestene til skjermene, og spredere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2008 http://cgi.ebay.de/Audi-S4-A4-B5-Frontstossstange-Stossstange-Originalteil_W0QQitemZ360019516535QQihZ023QQcategoryZ40202QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Det er ikke vanskelig og handle på ebay akuratt, Bare lage en Paypal konto og betal med den. Jeg kjøpte s4 fanger på Ebay for kun kort tid siden. Tok ikke lang tid fra jeg betalte til den var hos meg.(Kommer jo litt an på selger dette) Og den kom på 4k med alt liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2008 Noen som kan gi meg en komplett deleliste på S4 fanger, med gitter, sidefestene til skjermene, og spredere? Undersøkte dette selv for min bil og prisen kom på ca 9500,- med følgende deleliste (1 stk av hver): Støtfanger - 8D0 807 103 N GRUV1 Gitter - 8D0 807 345 L GRUV1 Gitter - 8D0 807 346 L GRUV1 Gitter - 8D0 807 683 G 3FZV1 Lyskaster - 8D0 941 699 C V1 Lyskaster - 8D0 941 700 C V1 Bryter - 8D0 941 535 01CV1 Ledningsnett - 8D1 971 075 AG V1 Ledningsnett - 8D1 971 076 AF V1 Du slipper ledningsnett dersom du allerede har det i din nåværende fanger. Sidefestene du nevner fikk jeg ikke med i listen. Kan man ikke bruke de originale festene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2008 Man bruker samme festene som er på skjermene, men festene forran på fangeren (der man skrur) er litt forskjellig men går an med litt triks der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 6, 2008 Fikk desse prisene med møller når jeg spurte etter orginal s4 fanger (e) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=896037post896037 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...