#1 Skrevet Januar 29, 2008 I dag tili fikk jeg ikke liv i passaten min... Den har vært slik tidligere pga at alarmen min har skrudd seg på av seg selv. Men da fikk jeg startet den igjen med hjelpebatteri. Sendte bilen på Møller og de byttet låsekassa i døra og mente alarmproblemet var borte. Men det var det jo ikke.. Men jeg låste ikke bilen i garasjen i natt pga alarmen, men alikavel var den helt strømtom i dagtili: klø : Og den ville heller ikke starte med hjelpebatteriet nå da.. Batteriet kortsluttet? Og hvorfor har det tappet seg over natten når jeg ikke har satt på alarmen? De sjekket batteriet på Møller da jeg var der sist men de mente det var bra nok: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2008 Jeg aner ikke noen grunn, men akkurat det samme har skjedd meg. Skulle starte opp om morran, men bilen var helt død. Falck kom med starbatteri og bilen startet, ikke hatt noen problemer siden. Jeg har ikke alarm på min så aner ikke hva som har tappet batteriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2008 Hmm merkelig. Første gangen jeg brukte hjelpebatteri funka det helt fint.. Kjørt en uke ca etter det, men i dag var den død igjen. Og da ville den ikke starte igjen med hjelpebatteriet heller. Og alarmen har heller ikke stått på så det er liksom ikke noe som kan ha tappet batteriet heller da? Gøy med ny bil gitt: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2008 Sjekk jordingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2008 Sjekk jordingen ? Jordingen på hva? Batteriet? Bilen skal inn igjen på møller imorgen så de for sjekke det dom.. Kjekt med nybilgaranti:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2008 Dette er jo ikke bra. Min fungerer strålende, selv etter 2 uker med mye bruk av webasto og lite kjøring. har dere 1 eller 2 batterier i bilen? Kommer det opp noe melding i computeren at strømnivå er lavt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2008 Dette er jo ikke bra. Min fungerer strålende, selv etter 2 uker med mye bruk av webasto og lite kjøring.har dere 1 eller 2 batterier i bilen? Kommer det opp noe melding i computeren at strømnivå er lavt? Jeg har 1 batteri. Har ikke kommet opp noen feilmelding i displayet nei.. Skulle det ha gjort det? Batteriet har vært bra helt til alarmen min begynte å fucke.. Da gikk alarmen min en hel natt uten att jeg hørte det, og dermed ble batteriet mitt helt flatt. Jeg startet oppigjen men hjelpebatteri og har kjørt ca 1 uke i ettertid, helt til i dag, da var det helt dødt uten at alarmen har gått av e.l. Da fikk jeg heller ikke starta opp igjen med hjelpebatteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...