#1 Skrevet Januar 29, 2008 Har en golf V uten hengerfeste og lurer på å montere et avtagbart et. 1) I vognkortet mitt står det hengervekt på 1200kg mens westerfalia sitt avtagbart er oppgitt til 1600kg. Hva har jeg lov å dra ? det vognkortet mitt sier uansett?? 2) Er det noen som har montert et slikt selv? vanskelig eller bare litt tidkrevende? Har dsg og parksensor om det skulle gjøre det vanskeligere. 3) Må det kuttes i bakfanger for et avtagbart også? blir det synlig..har ikke funnet noen bilder av hvordan det blir seendes ut. 4) Noen som vet hva møller tar for jobben? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2008 Mitt hengerfeste er et Westfalia avtagbart, dette ble ettermontert her i Norge før bilen ble levert til meg. 1. Det er vekt oppgitt i vognkort du skal ta hensyn til. 2. Det er en ekstra kobling/føler i kontakten som bryter ryggesensoren når du har henger tilkoblet. 3. Ja det må kuttes i bakfanger, jeg vet ikke hvordan det er på Golf da jeg kjører en Jetta. Det er synlig. Skal prøve å ta bilde i dag og legge ut. 4. vet ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2008 Mitt hengerfeste er et Westfalia avtagbart, dette ble ettermontert her i Norge før bilen ble levert til meg. 1. Det er vekt oppgitt i vognkort du skal ta hensyn til. 2. Det er en ekstra kobling/føler i kontakten som bryter ryggesensoren når du har henger tilkoblet. 3. Ja det må kuttes i bakfanger, jeg vet ikke hvordan det er på Golf da jeg kjører en Jetta. Det er synlig. Skal prøve å ta bilde i dag og legge ut. 4. vet ikke. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2008 Dersom du har ryggevarsler så sjekk at kabelsettet støtter dette og har en funksjon for utkobling av denne ved rygging med henger.Det har stort sett de orginale. Har ikke eksakte priser men tipper mellom 11 og 13k for orginalt feste og kabelsett ferdig montert. Avhenger av om spoiler nederst må byttes og om du skal ha 7 eller 13 pins kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2008 Kjøp originalt. Har avtagbart på S4en og GTien og det er ingen modifisering av fangere. Bolter rett på og alt funker mot ledningsnettet i bilen. Du monterer det nok lett selv. No need for Møller du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2008 Må vell legge kabelsettet helt frem i sikringsboksen å koble inn der å på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...