#1 Skrevet September 18, 2004 Kjørte gjennom Porsgrunn, og nord for byen stod den på en bensinstasjon, en DKW F102. Dessverre fikk jeg ikke sjangsen til å stoppe og ta bilde av den, så det blir bare "arkiv-bilder". Den var utrolig nydelig, og så perfekt restaurert ut! Jeg mener at den var 4-dørs, og ikke 2-dørs som på disse bildene, men ellers var den helt lik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2004 pen bil.. aldri hørt om denne før... men jeg har ikke vært vag intressert før jeg kjøpte golfen heller da... gamle biler har veldig pene linjer i utformingen av bilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2004 Synes jeg så den på E-18 på fredagen jeg og Per, rundt Skien, kan ikke helt huske fargen men la merke til at det var en "traver" ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2004 Fargen var lys grå eller elfenben eller hva man skal kalle den. Reg.nr. var H-444444 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2004 Kan ikke huske det, kjørte litt fort jeg vet du, det var en liten mann i 300ce som så gjerne ville vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2004 Har sett den ett par ganger i det siste ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...