#1 Skrevet September 18, 2004 hallo, jeg bare lurte på hva slags oz felger dette er jeg? noen som vet om de passer på audi coupe 81 mod? er felgene utgått? hvor mye kan man gi for de hvis de ikke har noen skader av betydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2004 De heter vel OZ F1 hvis jeg ikke husker feil. Dette står også på felgkanten... De er ikke inkludert på nettsidene ozracing.com. Om de passer til Audien din er nesten umulig å vite, hvis det er brukte felger det er snakk om. Da må du spørre selger om hvilken bil det har vært montert på tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2004 torgeir loe har slike felger på sin audi typ81 gte. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2004 OZ F1 Cup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2004 Noen som vet hvor mye slike felger koster å om de er å få tak i nye/brukte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2004 Jeg vet at disse fortsatt selges i 17" 4x100, så da finnes det sikkert fler også. Men hva, det vet jeg ikke. Han som driver Big Wheels i KrSund, har slike på Golfen sin. Så hvis du ringer ham får du nok svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2004 det er mine felger på bildet. jeg kjøpte de felgene for en uten dekk til 2600. de er en god del gamle da kjøpt nye i 1997. jeg fikk de billig pga skader på felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2004 det var dyrt. hadde håpet på å få tak i noen slike billig, men det blir nok vankslig.. da var de bildene veldig dyre. har fått tilbud på noen helt like men i annen farge til 1700 kroner per felg med moms.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2004 jeg fikk alle fire felgene til 2400,- ikke pr felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...