Bilder fra Gatebil, Rudskogen 18/9 2004

Anbefalte innlegg

Her kommer noen bilder fra dagens tur til Gatebil treffet på Rudskogen. Mye fine biler og rå banekjøring og det ble våt og kald opplevelse for mange.

omr-6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 Frode Jørgensen var der og la noen 4hjuls sladder i langsvingen :-)

13.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 Dette var bilen som gikk værst av alle bilene på treffet(Hvertfall i vått vær). Denne gikk meget bra og har hørt rykter om at det er rundt 800hk (??) i den.

 

Ellers så var KRB (Urquattro), Hans Frisak (Urquattro), Audisentrum (Vidar, Harald og Marius), Leif Nilsen (B4 DTM), Dahlback (Golf), Svensk Urquattro (Dahlback kunde), TS-racing både med Rosa og rød A4 og mange flere ikke VAG biler. ES-tuning var der også og S2 coupeen (x-Øystein Vige) gikk meget godt hele dagen, fikk en liten klump i halsen når jeg så bilen på banen.

14.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Håvelsen

04

 

Skimter jeg en stakkars Audi 100 inni der??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

Skimter jeg en stakkars Audi 100 inni der??

 

Det er en Audi 80 (B4) med en merkelig front, så det først nå (regnet veldig). Legger ved bilde bakfra.

041.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off jeg liker ikke helt disse tørkestativene.... ellers masse rå biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

off jeg liker ikke helt disse tørkestativene.... ellers masse rå biler...

 

Tror tørkestativ eller fuglebrett som jeg kaller det er inn for mange i år...................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at vi andre som ikke tok turen ser hva vi gikk glipp av :( Men på en annen side, fikk jeg nok av regnværet i juli så jeg prøver heller igjen til neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.