#1 Skrevet Januar 29, 2008 Hei! Noen som har peiling om det kan komme Olje i kjølevannet om det er lekasje fra oljekjøler på Vw golf vr6 93 mod? MVH Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2008 Gåen oljekjøler kan forårsake olje i kjølevæske. Men er vel oftere at det er defekt topp-pakning som gjør dette. Må vel være mulig å skru av oljekjøler og få den testet evt. teste den selv på et vis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2008 Har nettopp kjøpt bilen, og forrige eier hadde lekasje på oljekjølern. Så han fikset bare ny pakning... så kanskje jeg skal prøve å bytte hele kjøleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2008 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2008 Var oljekjøleren som var lekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2008 Hvor mye kostet ny oljekøler?? Min lekker olje, men mulig det bare er en pakning som må byttes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2008 oljekjøleren kostet 800 trur jeg det hva. Egentli bare å bytte hele dritn. Først lak min olje, da byttet jeg bare pakningen. Etter 1 mnd, begynte kjøleren og leke olje i kjøleveska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...