#1 Skrevet Januar 29, 2008 må bare oppfprdre folk til å handle der!! kjempe gode rabatter til medlemmer å hygggelige folk! ble overaska over rabatten jeg fikk når jeg viste kortet: kjøpte: 1 batteri til normal pris 1399 1 batteri til normal pris 899 2 stk spray bokser 1stk klarlakk pussere å for dette betalte jeg 1580 spennn'! det er sånt vi liker det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 må bare oppfprdre folk til å handle der!! kjempe gode rabatter til medlemmer å hygggelige folk! ble overaska over rabatten jeg fikk når jeg viste kortet: kjøpte: 1 batteri til normal pris 1399 1 batteri til normal pris 899 2 stk spray bokser 1stk klarlakk pussere å for dette betalte jeg 1580 spennn'! det er sånt vi liker det! Ja det stemmer, rabattavtalen hos Mekonomen i Horten er toppers. Se denne tråden, ser du hvordan den kom til. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100830 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...