Hvilket firma lager matter med logo

Anbefalte innlegg

Hei har prøvd å få fatt på et firma som lager matter med logo ,det vill si S3 logo ,som jeg har sett andre har i sinn bil men til ingen nytte,: bh :.så er det noen som kan fortelle meg om noen som kan lage dette så hadde dette våre fint.Håper noen kan hjelpe meg.Legger ved et bilde av disse mattene å takker for alle som vill hjelpe meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei var inne å så på dette men var ikke så lett å forstå dette i grunden?jeg så de hadde matter til audi S3 men det var ikke lett å bestille dette her,tysk er ikke lett å forstå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei var inne å så på dette men var ikke så lett å forstå dette i grunden?jeg så de hadde matter til audi S3 men det var ikke lett å bestille dette her,tysk er ikke lett å forstå

 

Har du ebay konto og paypal? I så fall er det veldig enkelt å bestille f.eks disse:

 

 

http://cgi.ebay.de/Fussmatten-Autoteppiche-fuer-Audi-A3-8P-S3-Nubuk_W0QQitemZ350017115477QQihZ022QQcategoryZ40224QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Når det gjelder justmatz som Rune nevner, så lager de det du måtte ønske i ønskede fargekombinasjoner. Tror det de lager holder meget høy kvalitet. Skulle bestille fra de til Golf'en, men så solgte jeg den. Bare viktig å nevne for Justmatz at bilen din er LHD når du bestiller. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe du byr på eller,er det den prisen det står over jeg skall betale for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ebay konto og paypal? I så fall er det veldig enkelt å bestille f.eks disse:

 

 

http://cgi.ebay.de/Fussmatten-Autoteppiche-fuer-Audi-A3-8P-S3-Nubuk_W0QQitemZ350017115477QQihZ022QQcategoryZ40224QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Når det gjelder justmatz som Rune nevner, så lager de det du måtte ønske i ønskede fargekombinasjoner. Tror det de lager holder meget høy kvalitet. Skulle bestille fra de til Golf'en, men så solgte jeg den. Bare viktig å nevne for Justmatz at bilen din er LHD når du bestiller. :)

 

Er dette noe du byr på eller,er det den prisen det står over jeg skall betale for?

 

den der er det igen 5 timer og noen min og + porto

og pass deg leg inn det du er vilig til og by det blir ikke lagt til noe tid. er tiden ute er den det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å rigistrere meg på dette men det var ikke lett forsto ikke tysk i det hele tatt så jeg må få en som kan tysk til dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å rigistrere meg på dette men det var ikke lett forsto ikke tysk i det hele tatt så jeg må få en som kan tysk til dette??

 

du kan registrer deg på ebay.com så kan du bruke den konton på ebay.de og ebay.co.uk og alle andre ebay siden. da forstår du bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg tak i matter med S3 logo,de sto at det var orginale audi S3 matter med en konge fin pris da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i og hvor mye kostet det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt hjelp til dette selv og fått tak i noen skreddersydde stoffmatter.

 

 

Noen i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei fikk tak i på ebay for 80 euro inkludert frakt ,men har ikke fått dem enda?.Jeg betalte dem den 27/2 sko jo ha kommet nå.Det sto at det ville ta ca 14 arbeidsdager.Jeg betalte med visa så kan noen si hva jeg ska gjøre viss jeg ikke får dem ,for jeg har jo betalt for dette.Jeg kan ikke tysk så jeg sliter med det .: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem kommer nok. men kan ta 2 måender. og nå som påsken har vært så er det jo mulighet for forsinkelser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.hoica.de lager på bestilling,utrolig herlig kvalitet men litt ventetid desverre. ;)

 

Er sinsykt treige til og levere og svare på mail, Jeg satt over 3Euro for lite, skulle jeg sette over dem siste så satte jeg over det samme som jeg hadde gjort før ved et uthell, 84Euro. Prøvd og spørre dem om det er mulig og få igjen, men nå gidder dem ikke svare lenger, dette er mere en 4uker siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå er mattene kommet å dette kosta sjorta ,men toll å sending fra tyskland så ble dette frykteligt dyr så jeg kan si at du må tenke dei om to ganger får du i det hele tatt gjør dette for med toll å postkontoret ska også ha penger for dette så jeg kan si du betaler mattene to ganger så jeg vill ikke gjøre dette en gang til.jeg vill nå ta å få en kamerat til å ta det med fra tyskland når han har turer der,så sparer jeg sending tull å toll for du må tolle alt over 200;kr å da blir det dyrt.jeg ska snakker med minn venn om dette så kan andre bli med når den ti kommer så vill dere slippe tull å tøys.Du kan sende meg en email viss dette sko være intresant for dei.

 

MVH:Roald Tønnesen

Sola

Telefon:91388288

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått mine matter også, tar bare lant tid :D Fine var dem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.