Hordaland: Plass til å komme under bilen

Anbefalte innlegg

Finnes det nokon plass ein kan leige på time- eller dagsbasis i Bergensområdet for litt småmekking? Skulle gjerne ha fiksa litt på eksosen, og då må en nesten ha gode arbeidsforhold under bilen i form av grav eller eventuelt skikkelig jekk/heis som kan hevast til ståhøgde under.

 

Anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel et gjør det selv verksted nede i Møllendalsveien om eg ikke tar feil. Husker ikke navnet på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp det skal være gjør det sjøl verksted der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et der ja, tror det er det eneste i Bergen. Pleier å gå der for å bytte olje på bilene.. Husker ikke hva det heter eller åpningstider, men er nok åpent på dagtid tenker jeg.. Lukker klokken 22 mener jeg. Der som Ford i strømmen holdt til før!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det finnes noe tilsvarende i Åsane og, der hvor Teigland Åsane var før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har vært der i det siste Pål tror jeg denne er borte.. Det var en der, vi hadde bla. et klubbtreff der. Men ble gjort om til noe service greier for lastebil etterpå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i Åsane er stengt for et par år siden, desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i møllendlasveien stenger kl 21 nå. Bruker de ofte for oljeskift og andre små jobber. Veldig trivelige folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ta oljeskiftet eller mekkingen med lommelykt, så er det en velbrukt grav på Herdla kai. Eieren har ikke noe mot å låne den bort så lenge man tar avfallet med seg hjem igjen.

 

Herdla er litt utenom allfarvei for de fleste, men vi liker jo å kjøre bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.