#1 Skrevet Januar 30, 2008 Har fått en skranglelyd i motoren nå etter at jeg byttet ventil løftere, den kommer kun når jeg gir fra halv gass opp til full gass, hører den av og til når jeg ruser motoren på tomgang. Noen som har noen ideer på hva det kan være? Høres ut som noe er løst men ikke lett å si hva... Motoren er en 1,8 Gti 8v... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 Regreimdeksel som subber i tannreima ( eller motsatt om du vil ) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2008 har ikke det dekselet:o , men kan strammehjulet lage slike lyder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2008 Ja, hvis tannreima er for stram. Blir mer en ulelyd da men. I så tilfelle er lyden turtallsavhengig. Dekselet mellom tannreima og blokka da? Fått bøyd det på noen måte kanskje? Toppdekselet og kamhjulet? Er det klaring der slik at de ikke subber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2008 lurer da på om reima er litt for stram.. for jeg har en liten ulelyd akkurat ved en 1700rpm... tror dekslene skal være ute av veien men skal sjekke opp det imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...