#1 Skrevet Januar 30, 2008 Er det noen i nærheten som har tilgang til presse som kan presse ut hjullager på bil? Ellers som ønsker å ta på seg jobben hvis enn evt har tilgang til en slike press? Eller kan jeg kjøpe en et sted? Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 Er det noen i nærheten som har tilgang til presse som kan presse ut hjullager på bil?Ellers som ønsker å ta på seg jobben hvis enn evt har tilgang til en slike press? Eller kan jeg kjøpe en et sted? Takk for svar:) Du får kjøpt presse på Biltema,himla kjekt å ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2008 send en pm til Tor Olav Salvesen på Hamar regner med at han kan hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2008 Du får kjøpt presse på Biltema,himla kjekt å ha;) Tror nok du ikke helt forstod hva jeg mente, jeg er ute etter en presse som kan presse ut og inn hjullager på bilen uten å ta av alt, altså det er en spesial presse som gjør hverdagen enklere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2008 disse er dyre.. SM pro leverer brukbare sett. Men koster masse. Så må du har rette kopper etc for det hjullageret- Hvilken bil og hvilken side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2008 disse er dyre..SM pro leverer brukbare sett. Men koster masse. Så må du har rette kopper etc for det hjullageret- Hvilken bil og hvilken side? Dette er på En A6 -99 mod HF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2008 kan hjelpe deg med å skifte hjullager men har ikke det værktøyet du navner på her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2008 kan hjelpe deg med å skifte hjullager men har ikke det værktøyet du navner på her Skifter og presser selv, men tenkte på å gjøre det lettere, men nå er bilen solgt og utstyr innkjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2008 Skifter og presser selv, men tenkte på å gjøre det lettere, men nå er bilen solgt og utstyr innkjøpt Hva slags presse havnet du på? info? Link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2008 Slik presse? Skifte lager på en passat i helga, så legger ut noen bilder. Mener dette SM sitt utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...