Pressing av hjullager på bil.

Anbefalte innlegg

Er det noen i nærheten som har tilgang til presse som kan presse ut hjullager på bil?

Ellers som ønsker å ta på seg jobben hvis enn evt har tilgang til en slike press?

Eller kan jeg kjøpe en et sted?

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i nærheten som har tilgang til presse som kan presse ut hjullager på bil?

Ellers som ønsker å ta på seg jobben hvis enn evt har tilgang til en slike press?

Eller kan jeg kjøpe en et sted?

Takk for svar:)

Du får kjøpt presse på Biltema,himla kjekt å ha;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send en pm til Tor Olav Salvesen på Hamar regner med at han kan hjelpe deg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt presse på Biltema,himla kjekt å ha;)

Tror nok du ikke helt forstod hva jeg mente, jeg er ute etter en presse som kan presse ut og inn hjullager på bilen uten å ta av alt, altså det er en spesial presse som gjør hverdagen enklere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er dyre..

SM pro leverer brukbare sett. Men koster masse. Så må du har rette kopper etc for det hjullageret- Hvilken bil og hvilken side?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er dyre..

SM pro leverer brukbare sett. Men koster masse. Så må du har rette kopper etc for det hjullageret- Hvilken bil og hvilken side?

Dette er på En A6 -99 mod HF.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe deg med å skifte hjullager men har ikke det værktøyet du navner på her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe deg med å skifte hjullager men har ikke det værktøyet du navner på her

Skifter og presser selv, men tenkte på å gjøre det lettere, men nå er bilen solgt og utstyr innkjøpt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifter og presser selv, men tenkte på å gjøre det lettere, men nå er bilen solgt og utstyr innkjøpt ;)

Hva slags presse havnet du på? info? Link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik presse? Skifte lager på en passat i helga, så legger ut noen bilder. Mener dette SM sitt utstyr.

DSC00288.jpg

DSC00287.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.